kolven

Hallo, moeders

Ik heb even een vraagje mijn dochter is 9 weken en ik geef bv, maar nu ga ik binnenkort weer aan het werk.Nu wou ik gaan kolven, voor 1 flesje gaat dat wel goed, maar als ik er meerdere moet hebben duurt het wel lang voor ik een flesje vol heb, ik kolf dan tussen de voedingen door en krijg soms maar 40 cc soms 20cc en als ik geluk heb 60 cc, dit schiet niet echt op, zijn er meer moeders die dit herkennen ????
 
Hoi patricia,

Ik kolf nu 10 maanden en bij mij varrieert het ook erg.

Het is belangrijk om een voorraadje aan te leggen zodat als je op je werk een keer minder kolft je het kan aanvullen.

Ik kolf ook niet veel tussen de voedingen door. Maar hoe vaker en langer je het op het zelfde tijdstip doet hoe beter het dan zal gaan.

Heb je wel een toeschietreflex met kolven?

Groetjes en succes
 
Ik neem aan dat je die hoeveelheden kolft als je tussen voedingen door kolft. Dan is dat namelijk heel normaal. Als je straks op je werk gaat kolven kolf je ipv te voeden en dan is je opbrengst sowieso groter (normaal zou je kindje dan bij je drinken). Je hoeft du geen hele grote voorraad aan te leggen. Maak bnijvoorbeeld een voorraad voor 2 dagen aan zodat als je op je werk iets minder kolft als dat je kindje drinkt je niet direct tekort hebt. Overigens zal de opbrengst op je werk ook toenemen omdat je zult moeten wennen. Het kan dan zijn dat je op de dagen dat je vrij bent wat extra moet kolven om je voorraad weer aan te vullen. Dat moest ik ook en ik kolf nu ongeveer 5 maanden op mijn werk :)
Groetjes
 
Terug
Bovenaan