Kolven

Hoi allemaal,
Mijn dochtertje is nu bijna 16 weken. Ik werk al 6 weken, en nu begint kolven moeilijker te worden.
Ik kolf vaker, maar het helpt niet om het meer te krijgen. Het lijkt wel alsof ik wel melk heb, maar niet eruit krijg.
Nu had ik eerder gelezen over een neusspray of zoiets, wat zou kunnen helpen.
Weten jullie iets meer?
Alvast hartelijk dank namens Nevra.
 
Halloo,

Vervelend joh dat het zo moeilijk gaat. Ik heb nooit een neusspray gebruikt. Wat wel hielp is een foto van je kindje erbij houden als je kolft. Heb je dat al geprobeerd?
Je weet het maar nooit.

Succes
 
Ik kolf al vanaf het begin, en dat ging tot nu toe heel goed. Laatste tijd ben ik echter beetje laks geweest en om de 4/5 uur gekolfd, en toen liep het helemaal terug. Nu gaat het wel een beetje, maar als ik eerst in 20 min klaar was, ben ik nu 30 tot 40 min kwijt.
groetjes
 
De eerste dag op het werk ging het goed, en hierna niet meer.
Ik heb de neusspray ook gekregen via de huisarts en het gaat nu wel prima.
Wel liep in het begin de voeding terug door het extra druk te krijgen met werken e.d. Ik heb er toen extra energie in moeten steken, om de 2/3 uur voeden en 's nachts nog een keer extra. Dit heb ik 3 weken gedaan en nu is alles weer prima. Ik voed mijn dochtertje 4x per 24 uur nu, als ik kolf, kolf ik om de 3 uur op mijn werk om het goed op gang te houden.
Het kost wat energie, maar voor mij is het de moeite waard!
Heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan