Kolven

Dag mama's!

Per 1 november ga ik weer aan de slag, in het onderwijs.
Ik geef nog steeds BV en wil hier ook graag mee doorgaan.
Nu zou ik graag tips van jullie krijgen, wat betreft kolven.
Onze dochter krijgt 5 a 6 voedingen per dag. (Om 4 uur meestal)
Mijn beeld bij een werkdag:
In de ochtend om 6.30 of 7.00 voeden werken om 8.15, dan kolven om 12.00 en mijn laatste les eindigt om 16.10
Daarom denk ik dat ik aan 1x per (werk)dag genoeg heb.
Zie ik iets over het hoofd, of is dit ook ongeveer hoe jullie het doen/deden?
Hoor t graag!

Marieke

Hier een mei mama.
Mijn ervaring met kolven is dat ik minder kolf als dat mijn zoon drinkt. Dus vaak kolf ik op het werk rond de tijdstippen dat ik zou voeden, zodat de productie niet achteruit gaat en dat ik wel genoeg voeding ook voor mijn zoon heb.
Ik werk in de zorg, na mijn avonddiensten kolf ik zelfs nog een keer extra om voldoende voeding te hebben.
Het is heel persoonlijk en misschien kun jij er in 1 keer wel genoeg uit krijgen...
Ik snap dat het in het onderwijs misschien lastig is er tijd voor te maken, maar het staat wel in de CAO dat hier tijd voor gemaakt moet worden uit mijn hoofd 1/4 van je werktijd...

Succes!

ik zelf kolf 2 keer op een dag vaak tussen 11 en half 2 (erg ruim weet ik maar lukt vaak niet om op vaste tijtstip te doen ) en rond 4 uur of half 5. je laat min toch 3 flesjes achter dus met 1 keer is het lastig om genoeg achter te laten, weet niet hoe vaak je moet werken. merkte bij mezelf dat als ik maar 1 keer kolfde de bv wat terugliep. en id wat meimama zegt ze moeten je er tijd voor geven

Terug
Bovenaan