kom even inbreken

Hoi allemaal

Tips gevraagd.
Ik kom van het zomer 2007 forum en aangezien jullie een jaartje verder zijn vond ik dit wel wat om hier te vragen.
Wat is het leukste/nuttigste cadeautje voor de eerste verjaardag geweest?
En wat het minste?
Bij de derde op rij weet ik echt niet meer wat er nog bij moet aan spullen.

Alle ideetjes zijn welkom!

Groetjes Jessica

Kan me helemaal voorstellen dat je het bij een 3e niet meer weet. Wat ik altijd wel leuk vind is een bon van h en m ofzo voor kleding....want ook voor een derde wil je vast ook wat nieuws. Of klinkt misschien wat a socialer maar een spaarrekening voor de kleine openen en ze daar op laten storten voor later. Verzorgingspakketje (flesje shampoo, douche gel, creme....zoiets)

Hier was en is het teletubbiehuis nog steeds favoriet......... eindeloos  gaan die poppetjes van de glijbaan hier.

Puzzels, boekjes met flapjes, een eigen stoeltje, een vormenstoof...... Maar ja, het is je derde he? Dat spul heb je vast al in overdaad in huis.

Groetjes
Susan

Julian had van opa een loopfietsje gekregen (4-wiel aandrijving, hahaha). Daar heeft hij nu nog elke dag plezier van. Verder kleding voor deze winter, ook altijd handig om alweer wat in een groter maatje te hebben.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Heej Jessica,

Pff je zal dan inderdaad al veel hebben! Wij hebben ons Tyche een driewieler gegeven. Zeer geslaagd en ook de muziekstoel van Fisher Price is leuk, evenals het teletubbie huis. Ik kon uit je berichtje niet goed opmaken of het een kado moest zijn wat jullie als ouders konden geven of voor visite zeg maar...

Anders is een boek waarin je kind de hoofdrol speelt heel leuk. Even google-en dan krijg je veel sites.

En misschien kun je (als kado van papa, mama, broertjes/zusje) iets doen voor in de tuin. Een speelhuisje ofzo. Misschien prijzig maar je kan een beetje kijken wat de oudste 2 ook nog leuk vinden....

Het zijn maar wat tips. Succes!

Groetjes Kirsten mv Tyche

Linde's leukste kado was, en is nog steeds haar prinsessen loopauto.
Ik was zelf ook  erg blij met  haar stoeltje, en Linde inmiddels nu zelf ook!
Verder zijn kleertjes (als je zelf inspraak hebt in de keuze) altijd leuk.
Succes met een  keuze maken.  

groetjes Daniëlle.

ps Linde heeft zo'n ribstoeltje van Prenatal.

Hiya Jessica!

Wij hebben Max een nieuw Zwembadje voor in de tuin gegeven, heel de zomer enorm veel plezier van gehad. Bovendien kunnn je andere kids daar misschien ook van meegenieten (als ze daar inmiddels al niet te oud voor zijn natuurlijk)
Wat je ook gaat geven, alvast heel veel plezier op de dag zelf toegewenst....en zorg dat er batterijen in de camera zitten! hahaha

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Terug
Bovenaan