Kom even spieken!

peetje1981

New member
Hoi dames,

eigenlijk ben ik pas 13 maart uitgeteld maar ons meiske gaan ze eerder halen.
Als het zo blijft gaan als nu wordt ik met 38 weken ingeleid. Dit is ons eerste kindje na 6 jaar proberen en 3 miskramen. De zwangerschap verloopt alles behalve makkelijk maar we genieten er met volle teugen van.
Heb alles bij mekaar nu 4 keer in het ziekenhuis gelegen waarvan 1 keer met 29 weken met weeen. Vind het verhaal van ons te lang om hier ook nog eens neer te zetten en voor ons is het belangrijkste dat ons meiske het goed doet. Ga elke 2 weken bij de gynaecoloog op controle en ze ligt beetje voor met de groei maar dat vinden wij niet erg. Zoals het er nu uitziet worden we de laatste week van februari papa en mama en wordt nu best wel spannend. Kom hier af en toe spieken hoe het iedereen vergaat. Veel succes met de laatste loodjes dames.

Liefs Petra
 
Hay meid,

Dat gaat lekker opschieten voor je!! Wat spannend! Wat mooi dat het gelukt is zwanger te blijven meisie! En gefeliciteerd met je dochter.....wat lief. Ik krijg een meneertje.....ik ben 10 feb uitgerekend. Jij ook succes met de laatste loodjes dan!

Liefs
 
Meisjes zijn heel sterk dus gaat helemaal goed komen.
succes met de laatste loodjes en we lezen het wel wanneer jullie dochter geboren wordt.

Liefs kim
 
Wat bijzonder dat je na zo'n lange tijd proberen zwanger bent! Het is en blijft een wonder!
En welkom bij de februari club, ik ben 8 februari uitgerekend van mijn tweede zoontje.
Kan niet wachten tot ik hem in mijn armen kan houden!

Liefs, Kirsten
 
Terug
Bovenaan