Kom even spuien.....

Zo.... Kom ook weer even van me afschrijven :)

Inmiddels zitten we middenin het IVF-traject. Eerst 2 weken aan de anticonceptie (puisten, labiel, 3 kilo aangekomen, oververmoeid) en nu prik ik decapeptyl en Gonal-f. Hier heb ik gelukkig wat minder last van.
Aanstaande maandag heb ik de eerste uitgangsecho, dus het is erg spannend allemaal.

Ik kan alleen niet meer positief zijn! Ben van mezelf altijd vrolijk, enthousiast en zag ons altijd nog samen met een kinderwagen lopen. Dit beeld is helemaal weg!! Ik kan alleen maar doemdenken; dat het ons nooit zal lukken, dat het voor ons niet is weggelegd. Terwijl ik zo blij was dat we eindelijk door konden naar IVF! Prik en slik op de automatische piloot en vraag me steeds meer af of het allemaal wel zin heeft! Word op 't moment echt gek van mezelf. Het lijkt wel of alle hoop bij mij is verloren! Ik hoop dat mijn positiviteit nog terug komt en dat het door de medicatie komt. Hoop en positief blijven is zo belangrijk in dit traject!

Zijn nu drie jaar bezig. 6x IUI gestimuleerd en dan nu de 1e IVF.... Hebben meer meiden dit gevoel? En komt dit nog goed?? Goh, wat ben ik toch onzeker allemaal... Pfff.... Vanavond maar weer op tijd naar bed!

Liefs!

Hey,

Dat is precies wat ik ook vertelde gisteren... alleen wij hebben dan geen IVF, maar het gevoel wat erbij komt kijken is denk ik hetzelfde...

Wij kregen van 3 verschillende artsen ook nog eens 3 verschillende verhalen te horen over eventuele succes of geen succes verhalen,
dus dan zak je helemaal de grond in... Ze zijn nu wel bijgedraaid hoor.

Ik ben van mezelf ook hartstikke positief en vrolijk, maar soms zakt de moed gewoon in he? En dan is het zooo moeilijk om te blijven geloven, lekker onzeker zo allemaal..

Onze tijd komt nog wel meid, blijf geloven!

Xx

Ik en jouw gevoel ook, hoor! Ik klim net weer omhoog vanuit een dal dat bijna 2 maanden heeft geduurd.

Ik weet zeker dat ook jullie over een jaar een kleintje in je armen houden!

Liefs Daisy

Hey meid,

Ook ik begrijp je gevoel heel goed hoor! Het is indd net een achtbaan. Ups & downs (het lijkt bijna wel het motto van de dag) Way spannend zeg dat jullie nu gaan startten met IVF, hopelijk hebben jullie er maar 1 nodig en is het nu eindelijk raak, het is jullie enorm gegund hoor!

Ondanks dat wij zelf nu net (6dgn geleden) de eerste IUI achter de rug hebben, vind ik het ook soms zooooo lang duren en soms zakt de moed me ook in de schoenen hoor, alles en iedereen om je heen heeft een kind of hebben kinderen en dat is soms hard gelach....Ook het romantische en spannende kantje aan het samen een kindje maken is met het IUI of IVF traject wel zo goed als verdwenen en dat vind ik heel jammer maar goed meid, we moeten voor ogen houden dat ook wij aan de beurt komen en probeer (hoe moeilijk ook) positief te blijven!!!!

Sterkte! Ik denk aan je! Liefs Lynn.

Hè Meiss!!

Het is ook niet niks hoor! Die hormonen zullen ook niet geheel bijdragen aan een goed humeur! Ik weet dat nog van toen mijn vriendin bezig was met IVF!
Geef nooit op meid! Positief blijven. En anders nog even een positief verhaal ( Heb hem vaker gedeeld..) mijn vriendin heeft alle IUI's gehad. Het hele IVF traject en toen ze het allemaal niet meer verwachte raakte ze zwanger. Ze heeft nu een prachtige dochter van twee maanden!
Ik duim kei kei kei hard voor je meiss en ook voor de andere meiden!!

Liefs x

Terug
Bovenaan