kom ff klagen!

Hoi!

Ik kan het niet laten jullie lastig te vallen met mijn laatste loodjes! Volgens de 9 weken echo ben ik uitgerekend op 16 aug en volgens de laatste 20 weken echo was ik 12 aug uitgerekend... Dus ja, wat je NIET moet doen, ben ik aan het doen...aan het wachten...
Alles is er klaar voor...
Bij Isabelle was ik 1 dag overtijd, dus moest niet echt lang wachten.
Ik ben nu wel wat zwaarder en met een peuter is het ook was onhandiger met die buik. Zijn er nog meer aan het wachten? En misschien nog tips hihihi?

Groetjes Babybelle (olifant)

Hoi Babybelle,

Klagen doe je niet hoor meid! En als het wel zo is.. Dat mag je!! ;-)

Ik begrijp dat je er op zit te wachten, maar dat moet je juist niet (proberen) te doen. Ja ja, ik heb makkelijke praten, want ik was ook zo toen hihi.
Ik werd gelukkig wakker met weeen, dus heb ik niet de hele dat af moeten wachten, maar kon gelijk aan de gang ;-)

Tips heb ik niet echt voor je.. Mss wel een enigzinse geruststelling; Mijn VK zei; Dylano is met 39w2d geboren.. De kans is redelijk groot dat Sylvan ook zo rond die tijd geboren gaat worden, en dat kloptte.. Sylvan werd geboren met 39w4d, 2daagjes langer in mama's buik gezeten dus.
Dus ik hoop dat jij over een paar dagen je ukje in je armen mag sluiten!

Liefs en een knuffel van ons!

Ahhhhh..
Wachten duurt zo lang he!
Dus zoek afleiding..als dat nog kan..Bij Lieve was ik een week overtijd..duurde lang, en helemaal met twee oudere kids thuis...die hadden zomervakantie..
Vroegen elke dag;''mam, komt de baby vandaag""?
Maar ons meiske was niet ingedaald, en dan weet je maar nooit wat er gebeurt als de vliezen breken..dus ik was echt aan huis gebonden!
Dus...Als dat niet zo is voor jou..lekker eruit..
als is het maar een blokje om, en bezoek gezellig andere mensen..heb je lekker afleiding!

Succes, en nog even genieten ook hoor..Voor je het weet mis je je buik!
Gr Rina

Verschrikkelijk he dat wachten! Alice was 2 weken te vroeg en Erik 3 dagen overtijd...... dus dat geeft je niet echt hoop..... maar goed. geniet nog even van je dochter alleen!

Groetjes en heel veel sterkte en klaag gerust hier!
Alberdien

Wat ben je een zeur zeg ;-)
Ik weet precies wat het is, bij Feline 9 dagen overtijd en bij Gijs gelukkig maar 3 dagen.

Tip.... tja dat heb ik je op msn al gemeld hahaha

En klagen mag altijd.

liefs Maris

Gewoon lekker blijven klagen!!! Ook ik was 9 dagen overtijd bij Benthe en weet nog dat elke dag na de uitgerekende datum als een week aanvoelde. s nachts sliep ik ook slecht omdat ik constant dacht dat het zou beginnen, dus van pure ellende bij 41 weken een nacht in het ziekenhuis bijgetankt met een flinke spuit vol slaapmiddel omdat ik anders oververmoeid zou raken!!

Dus ik zou zeggen, klaag lekker raak, en denk maar zo, de rest heeft er ook allemaal last van gehad!! Ben je na bevalling ook weer zo overheen!!

Liefs, Martine

Hey, Ollie

Zal ik nog wat tips geven, wat olifanten doen op een dag?
Grapje, Ik zit niet in het zelfde schuitje, maar kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt, op den duur is het klaar!
Maar wij(je msn Vrienden) zijn er om je afteleiden.

De ukke puk komt vanzelf,

Liefs

Terug
Bovenaan