kom hier maar naartoe

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

was eiegnlijk gisteren uitgerekend 28-11,maar er is nog nix dus kom jullie hier wel vergezellen,het is zo rustig op het nov forum.moet vanmiddag naar vk toe en ik hoop dat ze kunnen strippen of zo,wachtend duurt zo lang.jullie ook allemaal succes he gr wendy 40.1wk

Hoi Wendolientje,
Vinden wij wel gezellig hoor dat je hier komt.
Je hebt al vaker gereageerd hier dus je hoort er een beetje bij he.
Wel rot dat je over je tijd heen gaat.
Dan duurt het wel heel lang zeker.
Ik ben nu ruim 37 weken zwanger en moet er niet aan denken dat ik eroverheen ga.
Ik kan bijna niet meer lopen van de pijn tussen mijn benen.
Gr lisette

Hey Welkom,

Nee moet er ook niet aan denken om over de 40 weken te gaan, maar jah weinig keus he. We moeten maar weer afwachten......

Hee Wendolientje,
Van harte welkom op ons forum! Gezellig dat je mee komt babbelen!
Wat duurt het wachten lang he, als opeens de datum voorbij is.
Ik had dit ook met ons zoontje, dat was deze tijd 3 jaar geleden.
Toen had ik de hel tijd dat sint liedje in mijn hoofd: "en rijdt nou niet stilletjes ons huisje voorbij..." Ik had echt het gevoel dat we over geslagen werden.
Nou, ik hoop dat je snel bevalt en tot die tijd hier in elk geval wat afleiding hebt!
Liefs Soela

Heeey Wendy,
Gezellie toch. Nog lang gewinkeld gister?
Ben benieuwd wat de verloskundige vanmiddag zegt, maar volgens mij leiden ze niet zomaar in......Lijkt me zo erg he om overtijd te gaan, ben bang dat ik je ga naapen. Ik heb nog 1 week te gaan nu.
En jij hebt er dan nog een rondlopen. Heb je al bitter lemon gedronken? Helpt zeggen ze, maar ik krijg het niet weg......
Succes en ik lees het wel.
Groetjes Daisy

Hoi Wendy,

we vinden het maar al te leuk hoor, dat je nu bij ons komt! Kan me wel voorstellen dat het nov.forum erg stil is nu met al die bevallen moeders.
Hier leven we helemaal met je mee, en zitten we net als jij in spanning af te wachten op iets wat hopenlijk ooit nog komen gaat!!
Heel veel sterkte, hoop dat de baby gauw komt, leef je zo naar november toe, wordt het ook nog eens december, lijkt het net of je wel een hele maand langer zwanger bent!!
Nou, dikke knuffel,
Hilma

Hoi Wendy

Enjoy the club! Gezellig hoor hier, hoe meer ziellen hoe meer vreugde zullen
we maar zeggen. Erg vervelend he dat lange wachten. Maar je mag hier
altijd komen klagen hoor.
Veel liefs   Cindy

hoi wees welkom.

ik heb je naam wel al een paar keer gezien boij reactie's

was je al lid http://mammas-november-december-2007.hyves.nl/

xx martine

Terug