Kom hier veel te weinig...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden...

Ik kom echt veel te weinig al lees ik af en toe jullie berichtjes nog wel hoor!!
Maar het is zo druk met 2 kids en een zwangerschap die goed verloopt alleen zo vermoeiend is.

Hoe is het nu met al jullie mooie kindjes??

Met dawin gaat alles goed, het is een heerlijk kereltje ,, echt een lachebekkie en gelukkig erg makkelijk.

Ben nu 5 maanden zwanger van de 3de 13 maart ben ik uitgerekend, maar moet zeggen ben zo moe , dit had ik bij Dawi helemaal niet zo zie je maar haha.

Nu even een heel ander vraagje...

Ik zit ook op het zwanger maart 2008 forum.. nu is het er onder ons een bekende presentatrice die ook in maart uitgerekend is haha ik denk zelf Jorinde Moll...
Hebben jullie nog andere suggesties????

Nou ik beloof echt weer gauw eens wat foto's van dawin te plaatsen..

Liefs bianca

Ik ken het hoor,ik heb ook gewoon vaak geen tijd,of geen puf om te reageren.
Ik lees eigenlijk iedere dag wel even bij maar zelfs dat laat ik weleens verstek gaan.
Joh,je bent niet verplicht om iedere dag te reageren,het is maar net wat jij wilt,toch?
Spannend,zwanger van de derde,dan wordt het straks nog drukker,maar wel gezellig!
Geniet ervan.
Groetjes Tanja

Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, schrijf wanneer je schrijven wil hé.
Het moet geen verplichting zijn.

Oh ja ik ben even bij maart 2008 wezen neuzen en die bekende nl'er schrijft dat ze april vorig jaar is getrouwd, misschien heb je daar iets aan....

Pauline

Je maakt ons wel nieuwsgierig! Ben ook even wezen neuzen op maart2008.
Heb het volgende "ontdekt":

- ze is lang en sport(te) veel (daardoor nog maar weinig aangekomen).
- ze is 32 jaar, zwanger van de eerste.

Ze hoeft natuurlijk geen bn-er te zijn; je kunt ook op de regionale tv een programma presenteren.

Ik heb géén idee wie het zou kunnen zijn. Wie wel?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Jorinde Moll is het iig niet, die is  al in 1971 geboren, en dus ouder dan 32....Verder zoeken doe ik niet, dan bijt ik mij als journalist helemaal vast en dan komt mijn afstudeerscriptie nooit af
Groetjes, Rianne

ik kan me heel goed voorstellen dat je met 2 kids en een 3e op komst niet zo veel tijd hebt, als ik dat lees denk ik van dat ze uberhaupt nog tijd heeft hahahahahahaha

gewoon lekker lezen en/of reageren als je er zin en tijd voor hebt!

liefs Jenneke

oh ja, geeeeen idee wie de mysterieuze zwangere presentatrice is, ik vraag me eigenlijk ook af of een echt BNer wel op een forum zou gaan zitten (maar dat is natuurlijk wel een gigantisch vooroordeel  hahahaha)

Ze kan natuurlijk ook zo'n bel spel presenteren, dan raad je het nooit, want dat zijn zoveel verschillende gezichten.
En als ik eerlijk ben zap ik die spellen altijd meteen voorbij, laat staan dat ik namen weet

Terug
Bovenaan