kom ik weer(sorry)

A

Anoniem

Guest
ik word zo schijtziek van de spanning die er heerst tussen mijn man en mij als we naar bed gaan,wel  vrijen of niet....pffffffffffff en dat bijna dag in dag uit,ik word er zo moe van en zo gespannen en dat kan ik nu echt niet hebbenmijn(onze kat)is sinds zaterdag weg en ik jank me dus de ogen uit mijn kop(was mijn 1e eigen kat,zelf gekocht nog voor henk)en dan nog denkt hij dat als we naar bed gaan dat ik wel wil vrijen,pfffffffff ik moet er niet aan denken,ben kapot maar hij snapt het niet en erover praten daar worden we ook gek van dus heerst er 1 en al spanning

herkennen mensen dit en hoe lossen jullie dit op???mijn man wil wel elke dagen ik wat(lees stuk)minder...was ook al een probleem voor de zwangerschap maar het wordt wel steeds erger eigelijk.

groetjes nienke...

p.s verder is hij de liefste man die ik maar kan wensen maar deze spanning altijd...
pffffffffffff sorry!!!!!!!!

hoi nienke

wat vervelend voor je dat de kat weg is!!!
ik hoop dat hij snel terecht is en dat jullie gezinnetje weer compleet is.
wat betreft die spanning. zijn jullie dit jaar op vakantie geweest? er even tussenuit?
doen jullie ook dingen los van elkaar? bijv sport of hobby`s?
is de seks nog wel lekker ? of is het saai geworden  ? misschien kan je door een aantal punten (positief en negatief) tav je partner even opschrijven voor jezelf en dan kan je makkelijker overzien waar je evt SAMEN aan kan werken vraag je partner dit ook te doen misschien werkt het wel voor je.

als je makkelijker praat via msn mijn msn is loesje14062hotmail.com

liefs loesje

ik probeer je toe te voegen maar het lukt me niet,misschien kun je mij toevoegen?
aussytukker@hotmail.com

groetjes nienke

haha ik zag het al,je had het apenstaartje vergeten maar je staat in mijn lijst...

quote: nienke79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2007 11:05:25'));

ik probeer je toe te voegen maar het lukt me niet,misschien kun je mij toevoegen?
aussytukker@hotmail.com

groetjes nienke

heb ik gedaan

Hoi,

Even over je katje; hadden wij ook. Echt zo ontzettend erg, ik was er helemaal kapot van!

Verder zijn kerels soms echt ongevoelige holbewoners. Sorry dat ik het zeg, ik heb ook de liefste kerel van de wereld, maar soms vraag ik me echt af onder welke rots hij vandaan is gekropen. Sex is bij ons niet het probleem, maar vriendlief zit op dit moment in zijn 'ik heb totaal geen vrijheid meer' fase.  Dat even over mannen.

Heb je gewoon helemaal geen zin meer in sex of is dat nu even omdat je jezelf al klote voelt ivm je kat? Ik kan hier natuurlijk het hele rijtje neer gaan zetten, maar koop een viva of google en je krijgt alle adviezen die je wilt hebben. Enige troost is, je bent niet de enige! Wij zitten nu redelijk op één lijn, maar dat is ook pas sinds kort.

Heel veel sterkte met je katje en ik hoop zo voor je dat 'ie snel miauwend voor de deur staat!

KT

hoi hoi,

ja ik hoop zo dat gizmo(kat) terug komt maar mijn gevoel is negatief,maar ja we houden hoop!!!

ik heb wel zin maar misschien 1 keer in de week en dan als we wel vroeg naar bed gaan dus niet tegen 0:00 naar bed en dan om 7 uur eruit moeten dan ben ik echt wel moe bij de gedachte alleen almaar ja dat snapt hij niet,lijkt inderdaad of hij dan van mars komt maar ja dat is cliche

groetjes nienke

quote: nienke79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2007 11:43:17'));

hoi hoi,

ja ik hoop zo dat gizmo(kat) terug komt maar mijn gevoel is negatief,maar ja we houden hoop!!!

ik heb wel zin maar misschien 1 keer in de week en dan als we wel vroeg naar bed gaan dus niet tegen 0:00 naar bed en dan om 7 uur eruit moeten dan ben ik echt wel moe bij de gedachte alleen almaar ja dat snapt hij niet,lijkt inderdaad of hij dan van mars komt maar ja dat is cliche

groetjes nienke

Wat is dat met die mannen? Ik heb   vriendlief op een gegeven moment maar eens neergezet voor een goed gesprek (of te wel een monoloog van mijn kant) en hem uitgelegd dat dit dus niet ging werken en dat als hij sex wilde dat ´ie dan ook maar eens vroeg naar bed moest gaan. Ik heb namelijk om 12 uur ´s nachts geen zin meer in sex, dan wil ik slapen!  Niveau nijntje hoor...

Heel veel sterkte met Gizmo! En flyers ophangen, dat schijnt echt goed te werken.

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan