A
Anoniem
Guest
ik word zo schijtziek van de spanning die er heerst tussen mijn man en mij als we naar bed gaan,wel vrijen of niet....pffffffffffff en dat bijna dag in dag uit,ik word er zo moe van en zo gespannen en dat kan ik nu echt niet hebbenmijn(onze kat)is sinds zaterdag weg en ik jank me dus de ogen uit mijn kop(was mijn 1e eigen kat,zelf gekocht nog voor henk)en dan nog denkt hij dat als we naar bed gaan dat ik wel wil vrijen,pfffffffff ik moet er niet aan denken,ben kapot maar hij snapt het niet en erover praten daar worden we ook gek van dus heerst er 1 en al spanning
herkennen mensen dit en hoe lossen jullie dit op???mijn man wil wel elke dagen ik wat(lees stuk)minder...was ook al een probleem voor de zwangerschap maar het wordt wel steeds erger eigelijk.
groetjes nienke...
p.s verder is hij de liefste man die ik maar kan wensen maar deze spanning altijd...
pffffffffffff sorry!!!!!!!!
herkennen mensen dit en hoe lossen jullie dit op???mijn man wil wel elke dagen ik wat(lees stuk)minder...was ook al een probleem voor de zwangerschap maar het wordt wel steeds erger eigelijk.
groetjes nienke...
p.s verder is hij de liefste man die ik maar kan wensen maar deze spanning altijd...
pffffffffffff sorry!!!!!!!!