Kom ik weer....

A

Anoniem

Guest
......af en toe voel ik me echt zo'n zeurkont hier.
Constant vragen enzo.....

Maar goed ik vroeg me af, sinds gisteren kan ik bijna niet meer op mijn buik liggen want dan doen mijn borsten pijn, verder heb ik constant last van helder slijm.....
dus daar komt de vraag natuurlijk; zou het zo kunnen zijn?
zou het de 1e ronde gelijk raak zijn?

Maar goed het gaat allemaal door, vrijdag vertrekken we voor 10 dagen naar spanje en we komen terug op de 17de, mijn nod.

Ik hoop er natuurlijk op dat het wegblijft, is ook fijner voor de vakantie......

Groetjes Toto (die gek wordt van het wachten)

hoi toto,

hihi vorige keer was het bij mij ook in de eerste ronde raak... en daar hebben we een hele lieve mooie jongen van..

spannend.. hoop voor je dat de duiveltjes wegblijven..

veel plezier op vakantie..

greta

Hoi Toto,

Ik hoop het zo voor je!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim voor je hoor!!

Liefs Hallow

Bedankt voor jullie reactie.
Ik hoop natuurlijk wel dat het zo is....
Maar met al die duimen kan het al bijna niet meer missen........

Vandaag in de stad rook ik ook nog vanalles, leek wel veel sterker dan normaal, maar dat zou voor mijn gevoel allemaal wat vroeg zijn die kwaaltjes......

Maar ik ken mijn cyclus natuurlijk ook nog niet zo goed, omdat ik meteen na de laatste pilstrip die ik geslikt heb voor het echt ben begonnen.

Maar dan komt er nog eens bij kijken dat ik van de laatste pilstrip de eerste 2 pillen ben vergeten en die dus eigenlijk ook niet veilig was.

Maar na de laatste pilstrip heb ik wel weer een bloeding gehad, dus dan zou ik weer niet zwanger zijn en heb dus ook niet getest, maar aan de andere kant lees je weer dat als je zwanger wordt terwijl je de pil slikt je in het begin toch een bloeding kunt krijgen.

Nou ja we zien het wel, vrijdagochtend vertrekken we dus ik kan jullie nog tot donderdagavond lastig vallen......

En ik heb de test hier liggen maar die blijft hier ook liggen (ligt goed hier in nl) dus als we zondag 17 juli terug komen en ik ben nog niet ongesteld test ik maandag waarschijnlijk.....

Groetjes Toto

Oo ja, nog vergeten.

Mijn temperatuur is ook iets hoger dan normaal, maar hoeveel hoger zou hij eigenlijk moeten zijn?

Ik was eerst een paar dagen 36,3 toen één dag 36,7 toen weer één dag 36,3 en nu weer een paar dagen 36,5

Groetjes Toto (die het toch spannend blijft vinden)

Hoi,

Je bent geen zeurkont hoor. Ik heb precies hetzelfde. Ik ben ook met mijn eerste ronde bezig en ook ik heb allerlei kwalen. Mijn borsten doen zeer, ik heb last van zuur, gerommel in mijn onderbuik etc.
Ik durf niet te hopen dat het direct de eerste keer raak is. Maar ik ben er toch wel erg mee bezig. Het zou toch niet.....
Volgende week vrijdag heb ik mijn NOD (eerder dan ik heb doorgegeven trouwens, had niet goed gerekend). Afwachten toch maar.
Succes voor iedereen die ook op haar NOD zit te wachten. Voor iedereen maar duimen!!!.

Groetjes,
Kim

Hoi,

Ook ik ben met mijn eerste ronde bezig.
En ook ik kan niet wachten tot ik kan testen.
Volgende week vrijdag is voor mij ook mijn NOD.
Heb ook last van krampen in mijn onderbuik en
zuurbranden.
Maar ook ik durf niet te hopen dat het in 1 keer raak is.

Succes met wachten groetjes Diana.

Terug
Bovenaan