Kom maar op met dat tweede trimester...!

Hallo dames,

Vanochtend hier de tweede echo gehad met 12 weken! Alles was goed, en we kregen een hele tour langs het lijfje, erg bijzonder om te zien dat alles er al aan/op/in zit en dan allemaal binnen die 6 cm...

Er was een stagiaire bij die na de echoscopiste nog alles bijlangs ging lopen om zelf te oefenen (*he, vervelend ;))). En toen werd onze Joep (werknaam) wakker! Echt super! Het leek de hik te hebben (net zn moeder, die hikt ook met haar hele lijf), hij schoot helemaal omhoog en zakte dan weer helemaal naar beneden... Geweldig om te zien, lekker trappelen en maaien met de armen! We hebben echt genoten. En, vanaf vandaag gaan we het echt wereldkundig maken! Er zijn al wel veel mensen die het weten, maar nu mag het echt de wereld in!

De laatste tijd gaat het qua misselijkheid niet zo goed. Ik heb goeie dagen (dan ben ik echt top), maar de slechte dagen zijn ook echt slecht. Heb me nu voor de tweede keer in 5 dagen ziek gemeld. Veel overgeven, krijg nauwelijks wat weg en sinds 2 dagen fikse hoofdpijn.

Nouja, daarom: kom maar op met die bakken met energie die je schijnt te krijgen :)

Oja, en leuk, ik ben twee dagen teruggezet, dus kom nu op 14 december uit! Ik was bang dat ze me verder zouden zetten, maar gelukkig!

Dames, ik hoop dat we ons allemaal gaandeweg beter gaan voelen en daar geen bekkenklachten enz voor in de plaats komen! Op naar een mooie zomer!

(en op korte termijn een mooi zonnetje voor Lynn, want dit is niks natuurlijk!)

Liefs Emilie-Ann

Leuk om te lezen dat je een goeie 12 weken echo hebt gehad!! Eindelijk kan je het nu echt wereldkundig gaan maken:) Geniet er maar lekker van en die misselijkheid gaat heus wel over hoor, heel binnenkort!!! (dat hopen we dan tenminste maar;-), haha)
Liefs Anneke

fijn zo'n goeie echo :D en heel vervelend idd dat ze nog ff op je ging oefenen ;) hihi ik voel me ook nog steeds beroerd blijf deze week thuis en kijk volgende week hoe ik me dan voel.

ik heb het wel op fb gezet iedereen mag het weten hihihi alleen de naam houden we voor onszelf

xx

Lieve Emilie-Ann,

Wat een mooi moment he? Echt helemaal top! Goed te lezen dat jullie 'Joep' lekker actief aan het rond hupsen was.....zooooo gaaf!

Veel plezier met vertellen, meid....dat is zo leuk! Alle lieve, leuke reacties van iedereen. Geniet ervan!

Ik had ook gehoopt dat het na de bekende 12 weken, beter zou gaan maar helaas....heb wel meer goede dagen dan de eerste 12 weken maar ik zit inmiddels op 14+1 wkn en voel me echt heel erg met ups en downs. Vanochtend weer fijn boven de pot gehangen en 's avonds voel ik me nog zo rot dus ik hoop ook dat die energie voor 10 gauw gaat komen! :) Sterkte!
Heb overigens ook sinds een paar dagen enorme hoofdpijnen, waar zou dat dan weer van komen?

Lieve schat, bedankt voor je mooie weer wens, ik hoop het ook want het lijkt wel herfst nu, zit gewoon met een vest aan en een dekentje op de bank! Brrrr.....

Geniet van deze mooie dag! Liefs Lynn.

Wast fijn één goede echo! Bijzonder hé dat alles er op en eraan zit!!

Inderdaad, laat die bakken met energie maar komen, dat kunnen, we wel gebruiken. ook ik ben nog erg misselijk en overgeven is er sinds kort ook weer bij.... Hoop dat het voor ons allemaal snel voorbij is en dat we ons allemaal heeeeeel fit zullen voelen!

Terug
Bovenaan