kom maar op

Hè meiden,

Voor degenen die bevallen zijn , van harte gefeliciteerd!!

Ik ben 17e uitgerekend. Maar van mij mag t nu wel. Alles is geregeld, huis is schoon en opgeruimd, alles staat klaar. Ik zei eerst dat het me niet kon schelen als ik ver over 40 weken zou gaan maar dat moet ik nu toch echt ff bijstellen. Ben gewoon super nieuwsgierig naar ons kindje. Ben de vermoeidheid en slapeloze nachten beu. Mijn zoontje van 2 is erg druk met dit slechte weer, dus ik moet vaak opa en oma vragen om paar uurtjes per dag op te passen. Zodat ik ff kan dutte.

Op naar de bevalling!!

ik kan me wel voorstellen dat je zoiets hebt van laat maar komen. Ben zelf 14 oktober uitgeteld dus nog twee dagen maar heb ook nu wel van kom maar. Ben ook zo nieuwsgierig hoe onze uk eruit ziet. Ben er helemaal klaar voor. Heb een perfecte zwangerschap gehad zonder kwaaltjes en slaap ook nog steeds heel goed. Succes met de laatste loodjes en je bevalling.

Nou ik was afgelopen maandag uitgerekend ben t,zo zat kan nix meer kleine is soms zo druk dat k,er zo misselyk van wordt en moet spugen slaap byna niet kan slecht lopen m,n zoontje v 3 is ook met vlagen druk zit er helemaal doorheen en doe soms nix anders dan janken

ik ben pas de 27ste uitgerekend, maar er ook helemaal klaar mee.
bij iedere stap die ik zet heb ik harde buiken en krampen, maar door zetten ho maar. en ik kan nog amper lopen.
slaap ook halve nachten niet. mijn hele lichaam doet me pijn.
en de kleine is ook hartstikke druk.

Ik was donderdag 6 oktober uitgerekend, en heb al vanaf verleden week dinsdag voorweeen, niet pijnlijk maar elke keer denk ik, nu gaat het beginnen. Ik loop al met 5/6 cm ontsluiting maar de echte weeen zetten niet door. Ik ben het echt spuugzat en mijn zoontje en dochtje ook! Maar gelukkig als ik morgen nog niet bevallen ben, word ik ingeleid. Maar het liefs heb ik natuurlijk dat het vanzelf komt.
Succes allemaal met wachten en bevallen!

Nou wat een verhalen he ik moet morgen ook dus k,ben ook benieuwd hoe t,afloopt hoop ook dat k,wordt ingeleid dit ook ivm de tumor v m,n schoonzus zei as dinsdag voor controle ze zou op m,n zoontje passen als t,lukt en zou t,ook zo fyn vinden als de bevalling achter de rug is als zei geopenreerd moet worden

Ik ben de 28e uitgerekend, maar voor mij is het volgende week einde verhaal. Dan wordt het geboren met een geplande keizersnede. Ben het ook zo zat. Het ligt in een stuit en met het hoofdje regelmatig tegen mijn ribben aan. af en toe veel pijn aan mijn rechterkant, door het hoofdje dat tegen mijn ribben aanzit. Maar nog een weekje en dan heb ik mijn meisje in mijn armen.
Iedereen veel suc6 met de laatste loodjes en hopelijk ook een goede bevalling.

Nou jy ook suc6 joh by myn ligt t,wel goed ik heb t,dezelfde dat k,kopje erg in m,n bekken drukt heb daar erge pyn en ook gedurig een geschop in m,n ribben ik hoop dat k,morgen ook meer weet

Terug
Bovenaan