Kom maar op.....

Ja ja ik ben er klaar voor!
Gister bij de vk geweest en ze is nog steeds niet helemaal ingedaald, maar ligt wel vrij laag. Echt tegen bij bekken aan zeg maar.
En ze lag er gister goed voor. Dus als ze zo zou blijven liggen wordt t geen sterrenkijker.

Voel me vandaag sterk....
Heb er zin in. Ben zo benieuwd naar dit kind!!

Al moest ik vannacht wel rond 3.00 uur plassen en toen dacht ik...oh ja. Straks moet ik er dan echt uit. Een half uur voeden, verschonen....en dat elke nacht!
Maanden lang.....gaap!!!!!!

Maar goed. Je ontkomt er niet aan.

Hoop echt dat ze snel komt. Maar ik heb geen enkel voor gevoel dat ze eerder komt ofzo.

Moet nog wel even wachten ben ik bang.

Stiekem ook beetje jaloers op alle dames die nu al bevallen zijn en een gezond kind hebben.

Ik wil ooooooook!!!!

Geniet nog maar even van je nachtrust ;-)
Die tweeling van ons kost 's nachts 2x zoveel tijd en komt nu ook nog op de verkeerde tijden (rond 1 uur en rond 5 uur).
Haha, tja het hoort erbij!
Hoop dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten!

Maandenlang, poeh je gaat wel van het ergste uit haha! Ik ga gewoon uit van 6 weken. Alle kindjes van ons sliepen door met 6 weken dus ga ik daar ook stiekem weer vanuit.

Maar ik heb makkelijk praten, mijn man vindt dat ik 9 maanden heb moeten 'dragen' en ik krijg een keizersnede dus hij zal de nachtvoedingen weer doen.

6 weken? Nou tel je zegeningen hoor. Volgens mij heb ik mijn andere twee toch echt wel 3 a 4 maanden nachtvoeding gegeven. Waarna vervolgens nog 2 jaar van slechte slaapperiodes aangeplakt werden (speen kwijt, ziek, tanden etc etc).

Nee wij zijn niet gezegend met goede slapers.
Dus bereid me nu ook maar soort van voor op t ergste ;-).

Gaf jij bv of fles? Want heb altijd wel t idee dat ze bij fles iets eerder doorslapen.

Ook hier een snelle doorslaper hoor dus er is hoop :) geloof ook met 6 weken. Man deef dan de melk halen ik verschonen en flesje en manlief legde hem weer in bed. Super team.

Terug
Bovenaan