Kom me hier ook melden helaas....

Hoi meiden!

Aangezien ik op het "zwanger worden" forum vaak geconfronteerd word met meiden die in de eerste rondes zitten voel ik me daar niet echt meer thuis en kom ik wat meer met jullie mee kletsen.
Ik zal me eerst kort voorstellen, ben Joy, 28 jaar en de trotse mama van een zoon van 2 1/2. Sinds 1 jaar proberen we het nu voor een 2e kindje maar helaas tot nu toe zonder resultaat. Ik heb wel nette cyclussen varierend tussen de 28 en 32 dagen en heb verder geen klachten die aan zouden kunnen duiden dat ik verminderd vruchtbaar ben. Maar zoals ik overal lees word je na 1 jaar proberen in een ander hokje geplaatst....het verminderd vruchtbaar hokje...nare term maar probeer me er niet teveel van aan te trekken. Ik heb nog nooit getemperatuurd maar gebruik wel om de maand ovulatietesten. Daar ben ik van de eerste ook direct zwanger mee geworden. Ik ga volgende week contact opnemen met de ha om me door te laten verwijzen. Ben benieuwd of dat lukt, lees hier nogal uiteenlopende verhalen.
Nou, heel verhaal maar dit ben ik!

Liefs Joy

Hey Joy!

"Welkom".......
Ik heb het "zwanger worden" forum nog nooit bezocht - maar kan me voorstellen dat je daar behoorlijk gefrustreerd van kan worden. Het is hier best rustig maar zeker een plek waar je je verhaal kwijt kunt!

Wij zijn nu dik een jaar bezig (1 jaar en 2 maanden) voor nummer 2. We hebben een dochtertje van dik 2.5 (in juni wordt ze 3). Bij ons zou het bij nummer 1 een lastig verhaal worden (gezien de zaad kwaliteit van mijn vriend) maar uiteindelijk telde ik binnen een een half jaar aan. Nu ben ik inmiddels door de medische molen gehaald en is er bij niks gevonden. De kwaliteit van het zaad van mijn vriend is niet super de super maar ook niet slecht (is gebleken). We hebben nu de stempel "onbegrepen onvruchtbaar" gekregen en mogen in juni weer terug komen als we dan nog steeds niet zwanger zijn...... In de tussentijd genieten we enorm van onze "kleine" meid. Wie weet is ze wel een enorm wondertje!

Succes!

Liefs

hoi Joy,
welkom op dit forum.
Zoals Moeska al zegt, het is hier wel rustig,maar je zal je hier beter thuisvoelen.

Ik ben Fleur, 34 jaar, mama van een meisje van bijna 3. (volgende week is ze jarig) Van haar was ik binnen 2 maanden zwanger. Helaas laat nummer 2 op zich wachten.
Zijn nu 14 maanden bezig.
Volgende week gaan we voor het eerst naar de gynaecoloog.

hoi Joy,
welkom op dit forum.
Zoals Moeska al zegt, het is hier wel rustig,maar je zal je hier beter thuisvoelen.

Ik ben Fleur, 34 jaar, mama van een meisje van bijna 3. (volgende week is ze jarig) Van haar was ik binnen 2 maanden zwanger. Helaas laat nummer 2 op zich wachten.
Zijn nu 14 maanden bezig.
Volgende week gaan we voor het eerst naar de gynaecoloog.

Hoi Joy

Heb je ook gezien op zwanger worden forum, maar je bent van harte welkom om je verhaal kwijt te kunnen, dat doen we hier allemaal.

Ik ben Wendy heb een dochter van ruim 3 en we zijn al ruim 2 jaar bezig voor 2e kindje. Dochter was er in ronde 2, men heeft geen idee waarom het nu zolang duurt. Heb vandaag iui3 gehad. Voilgende keer over op spuiten van puregon. En dat 3 maanden proberen en als het dan nog neit gelukt is ivf.

Succes allemaal.

GrWendy

Hey Joy ( en andere meiden),

Ben sinds kort ook 'verhuisd' naar dit forum. Voelde me net als jij niet meer op m'n plaats bij het zwanger forum.

Ik ben 31 jaar, samenwonend en helaas nog kinderloos. We zijn nu zo'n 10-11 maanden bezig en op basis van mijn leeftijd mogen we naar de gyn. Afgelopen week een vragenlijst ingevuld en nu is het wachten op bericht van het ziekenhuis wanneer we op gesprek mogen komen.

Veel succes allemaal!

Liefs Star

hoi joy
welkom op dit forum,ik zit er nog niet zo heel lang op.
ik ben 28 jaar en ben nu al ruim 6 jaar bezig voor ons eerste kindje.
ik ben nu bezig met de ovulatie testen voor iui ronde 3.
sterkte en succes
groetjes dreamer

Hey Joy!

Lang geleden meis! Nou zit ik er niet zo vaak op! Rot dat er nog geen veranderingen zijn!! Hier ook niet, deze maand is laatste kuur Clomid en dan mogen we overstappen op Gonal F hormoonspuiten.. Hoe is het mogelijk allemaal hè meis?? En 1 van m'n vriendinnen is zwanger van de 2e,binnen een maand hè! Vind het wel leuk voor haar! Hoop alleen maar dat wij dit jaar ook nog aan de beurt komen... Inmiddels wel bij neer gelegd dat het lang gaat duren & omgeving weet het ook dat is wel fijn! Ik hoop gauw weer wat van je te horen! Hoe is het met de kleine man? (ja toch?*bloos*) Hier alles goed, nu komt hij in z'n puberteit terrecht, driftig enzo best lastig! :) Nog 3 mndjes dan is ie alweer 3! Spreek je gauw?!

Liefs MamaSun

Terug
Bovenaan