kom me ook voorzichtig bij jullie voegen

hoi allemaal,

Een beetje voorzichtig maar vol vertrouwen kom ik me 'aanmelden'.
Heb al 2 kinderen van 3 (bijna 4) en 2. Afgelopen januari heb ik een missen abortion gehad die eindigde in een curettage. We kwamen er bij de echo achter dat het kindje met  9 weken en 4 dagen gestopt was met groeien (grote schok, dit hadden we niet verwacht te zullen horen).
Na de curettage werd ik maar niet ongesteld en ik werd maar niet ongesteld, testen gedaan, negatief en 8 week na de curettage wou de gyn me weer zien. Echo gehad, zag er goed uit, geen zw.schap te zien en zou waarschijnlijk in de 2 weken erna wel ongesteld worden, zo niet terugkomen.

Afgelopen dinsdag (1 april dus) was ik er weer, want nog steeds niet ongesteld. Wederom een inwendige echo en hij vroeg of ik in was voor een verrassing... nou ja ligt eraan wat dat inhoudt op  1 april, maar dit was leuk, want ik bleek toch zwanger!!!! En dan ook al ruim 7 weken ook... was echt een garnaaltje met kloppend hartje te zien.

Vind het wel spannend omdat we nog niet over de termijn van de vorige keer zitten, maar ben erg positief dat dit goed blijft gaan. 22 april mag ik heen voor de reguliere termijnecho, dan zou ik 10 weken zwanger moeten zijn, dus verder als dat het de vorige keer mis ging.

groetjes,
Marije

Hi Marije,

Bij jou was het dus ook een grote verrassing! (Ik las net je reactie op mijn berichtje). gefeliciteerd! Wat kan de wereld er ineens een stuk mooier uitzien he? Ik voel me ook in een keer honderd keer beter. Heb niet zo'n makkelijk jaar gehad. Gelukkig geen missed abortion zoals in jouw geval, maar problemen aan mijn baarmoederhals; steeds onderzoeken, dan weer wachten op de uitslag; ingreep; weer wachten etc. Ik dacht echt dat een zwangerschap er voorlopig niet in zou zitten. Ben nadat ik erachter kwam dat ik zwanger ben wel meteen naar de huisarts gegaan om te vragen of ik (of het kindje) nou extra risico's lopen, maar dat is gelukkig niet het geval (laatste controle van baarmoeder was namelijk gelukkig weer helemaal goed). Ik prijsde me al gelukkig dat ik een kind had en dat het misschien ooit nog wel een keer zou gebeuren, maar nu lijkt het me dus allemaal ineens te overkomen. Ik hoop echt dat alles goed zal gaan, ben denk ik pas iets minder onzeker als ik een hartje zal zien kloppen.
Wat een geweldig geschenk he?
Ik duim voor je dat dit keer wel alles goed blijft gaan!
Groetjes,
Willemijn.

Hoi Marije,

Ik blijf je verhaal prachtig vinden haha. Zeg meid ik kom me bij je voegen...ben zwanger  en ik weet nog niet eens hoe ver haha...

Gaat het nog goed met jou? Leuk he dat opschuiven naar het volgende forum. Groetjes en liefs

Petra

marije,

ik vindt het helemaal geweldig voor jullie, zo'n goede afloop op je verhaal.
gezellig in dit forum hier, zo komen we alle oude forum genootjes langzaam weer tegen.
op naar de komende super maanden, die voor ons in het verschiet liggen.

x diana

Terug
Bovenaan