KOM MIJ EVEN HELPEN!!!!

hoi meiden,

wat lees ik nu toch allemaal,jullie vervelen je en zitten allemaal op de komst van jullie kleintjes te wachten?
kom mij effe helpen dan ik zit nml met 2 doodzieke kinderen die het wereldrecord hoge koorts proberen te verbreken.
de stand is nu 40.2 tegen 39.9 graden.ik loop de heledag met emmertjes spuug,zakdoeken en schone dekbedden te  sjouwen.
en wat zegt de huisarts,het heerst mevrouw,probeer zelf op de been te blijven en genoeg te rusten.ja,ja.
van nesteldrang is er dus bij mij geen spraken,daar kom ik niet eens aan toe.
en hulptroepen nu is ook niet zo handig anders raken die ook nog besmet en dan heb ik voor mijn kraamtijd helemaal niemand meer over.
dus blijven jullie bij nader inzien toch maar lekker in het zonnetje zitten,vitamines opdoen vooor de bevalling!!!

doei chris  

Jeetje Chris, wat een pech! Nou maar hopen dat jij niet aangestoken wordt! Maar rusten kun je wel vergeten! Ik hoop voor je dat ze snel weer opknappen en dat je dan toch nog wat rust kunt pakken!
Fleur

Jeeee meid, wat heb jij een pech met je kindjes, allebei tegelijkertijd
ziek. Ik hoop echt dat jij het niet te pakken krijgt, dat kun je nu
niet erbij hebben.

Ik wens jullie heel erg veel beterschap toe!

Groetjes, Miriam

Nou, als ik dat zou lees, ben ik jaloers op je. Maar ja...dat zal je altijd zien dat zulke dingen gebeuren om het moment dat het totaal niet uitkomt he. En ik vond het al vermoeiend als mijn dochtertje de hele dag al aan spelen is thuis.  . Ben ook totaal onverantwoordelijk bezig, ze mag DVD's kijken wanneer ze wilt. Gelukkig is het mooi weer nu en word ze vaak opgehaald door mijn schoonmoeder en moeder om even naar de speeltuin te gaan of ze speelt in de tuin.

Veel sterkte meid en hoop dat het snel over is zodat je even kunt uitpuffen.  

gr, mballa
41 wkn precies

Tja, da ´s even andere koek!!!

Sterkte met je kroost.... Hopen maar dat ze opgeknapt zijn als nummer 3 zich aandient!
Ik heb voorheen paar jaar in kinderopvang gewerkt en weet dus wel wat die ukken van je kunnen vragen.
Ik ga dus nog maar in de zon zitten en niet zeuren!
Pietje

Terug
Bovenaan