kom moeilijk op deze site de laatste tijd?

Ja, mij irriteert dat ook zo. Een paar maanden geleden was dit probleem er ook. Toen hebben we dit gemeld bij de redaktie maar het heeft toen heel erg lang geduurd voordat het opgelost was.

Het is heeeeeel erg irritant, ik ben bijna uitgerekend en de hele dag thuis dus ik kijk heel vaak eventjes of er nog niemand begonnen is met bevallen enzo (het bezoeken van deze site is tegenwoordig het hoogtepunt van mijn dag), dus is niet leuk als je er niet op kunt. Maar hetzelfde geld voor mensen die net zwanger zijn en vol vragen zitten.

Misschien moeten we allemaal maar weer eens gaan mailen naar de redaktie?

groetjes, jane 36+1
 
Ja, ik heb er ook last van. Hij zegt: "door omstandigheden is deze pagina momenteel niet volledig, refresh uw browser" (of zoiets). Inderdaad errruggg irritant, want het gebeurt heel vaak. Heb nu even geen tijd, maar ga binnenkort wel even mailen naar de redactie.

Groetjes,
Jacqueline
 
Hoi,

Hoe kom je erop, ik bedoel via de home pagina of heb je hem toegevoegd aan je favorieten?
Als ik eens op een forum wil kijken waar ik normaal niet kon via home, lukt het vaker niet.

Via de favorieten gaat wat beter.
Komt vast door het grote aantal bezoekers, vanmiddag waren de letters ineens heel groot, ook al zo vreemd.

Jeanette
 
Heb er ook veel last van vooral gisteren rond 21.00u klikte maar raak maar kwam er niets op zelfs niet bij favorieten. Erg irritant. Ook ik krijg vaak te lezen "Door omstandigheden.....enz

Sannie
 
Terug
Bovenaan