Kom net terug van Gynaecoloog, mag gaan beginnen met IUI!

Hallo meiden,

Ik kom net uit het ziekenhuis. We mochten eindelijk weer komen na een jaar. En zijn dus nu 3 jaar bezig. Dit keer deden ze helemaal niet moeilijk.

Ik schijn toch nog zo'n 40 % kans te hebben om spontaan zwanger te raken. Maar ik heb gezegt dat ik het niet zie gebeuren. Dat het de laaste tijd een erg zware belasting voor ons is en dat ik denk dat ik een zetje nodig heb omdat ik denk dat het met mijn schildklier te maken zou kunnen hebben (ziekte van Graves)

Zij zij dat dat niet hoefde, als ik goed ben ingesteld op mijn medicijnen mag het geen oorzaak zijn. Maar..........las gisteren op een site die een van jullie mij gelinkt had toch wel wat anders staan.

Maar goed. Mag dus gaan beginnen met IUI.
Helaas zit ik vandaag al op de 3e dag van mijn cyclus. Ik moet de 3e dag ook beginnen Pregnyl te spuiten. Maar omdat ik eerst nog prikinstructie moet krijgen, kan ik pas in mijn volgende cyclus beginnen.

maar we komen dus nu eindelijk een stapje verder............er gaat iets gebeuren.
Oke ze zeggen dat het alsnog maar 11% kans per maand brengt maar goed............voor mijn gevoel komen we al in de goede richting.

Volgende week prikinstructie en dan volgende maand beginnen.
Ik mag het 6 keer proberen. En mocht het dan nog niet zo ver zijn mag ik voor IVF

Nou dat wilde ik jullie dus vertellen.
Ga nu snel aan het werk.............

Cynthia

Hai Cynthia,

Wat goed nieuw zeg! Toch wel fijn om te horen dat jullie eindelijk verder worden geholpen. Veel succes met jullie IUI poging, volgende maand.

Ik zal voor jullie duimen!!

Groetjes Sabrina (Sab)

Hey Cynthia,

Geweldig nieuws zeg! Spannende tijden dus voor jullie. Heerlijk zeg eindelijk weer een stapje verder. Nu maar hopen dat deze maand snel voorbij is.

Succes met de prikles!

Groetjes
patricia

Hier een berichtje van mij Pa, wat ik in mijn mail heb ontvangen.
Je moet weten dat mijn Ouders af en toe nogal prettig gestoord zijn net als ik...........hier komt t.

Geachte Dames van het Forum
Hier is een bericht van de vader van Cynthia, ik ben blij voor mijn Dochter dat ze eindelijk word geholpen,
bij het zwanger worden, iets wat mijn schoonzoon nog niet is gelukt,! misschien de dokter wel ?
Zoals jullie misschien al weten, zijn wij als toekomstige grootouder, al een lange tijd in afwachting,
wanneer we nu eens een positief bericht ontvangen, dat onze dochter zwanger zou zijn, zij zelf zegt,
al drie jaar bezig te zijn, dat wij raar vinden, omdat ze al vanaf haar 16 de jaar druk aan het oefenen is.
Dus dat is als ik het goed uitreken 12 a 13 jaar, en geen 3 jaar, dames van het forum, ik hoop dat u mijn dochter
net als wij haar ouders het alle beste toewensen, en dat ze maar snel met een dikke buik mag rond lopen,
dat zou ook beter zijn voor haar humeur, want anders zitten wij de eerst komende tijd nog met een sacherijnig
onuitstaanbare Cynthia.
Vriendelijke groeten van de ouders van Cynthia

Cynthia
Wat geweldig!
Dat is echt fijn nieuws!
En wat positief dat ze meteen gezegd hebben dat het na 6x ivf word zo weet je waar je aan toe bent, maar we gaan er niet vanuit dat het zover hoeft te komen!

En wat een leuk dat je ouders je het zo toewensen hi hi hi

De volgende cyclus ga je ervoor!!!
Heel veel succes
Groetjes Sabine

He, meissie wat een goed nieuws zeg. Je gaat dus aan de iui met hormonen! Ik ga voor je duimen hoor, hoe gaat het dan verder. Moet jij ook voor echo's en zo?
Nou heerlijk he dat er wat gaat gebeuren, zie je komt het toch nog.
Dag lieverd, ilona

Heeeee Cynt en Rogier,

Wat een goed nieuws zeg eindelijk komt er dan toch actie, ben blij voor jullie..

Ik snap dat je eigenlijk meteen deze maand had willen beginnen, maar doe lekker rustig aan, en ga eerst leren prikken.

Ben echt ongelooflijk blij voor jullie.

liefs en knuf van mij

Terug
Bovenaan