M'n vriendin en ik proberen nu 1,5 jaar zwanger te worden van ons eerste kind. Op een gegeven moment ging de tijd echt dringen, op dat moment waren wij beide 40 jaar. Om deze reden hebben dan ook een afspraak gemaakt in het ziekenhuis. We wilden weten of wij in aanmerking kwamen voor een vorm van fertilisatiebehandeling.
Juist in de week van de afspraak in het ziekenhuis kwamen we erachter dat m'n vriendin zwanger was. Wat een toeval.
Helaas liep de eerste, maar ook de tweede zwangerschap uit op een miskraam.
Echter, tijdens het eerste gesprek met de arts wist zij ons te vertellen doordat wij op een 'natuurlijke' manier zwanger waren geraakt, er in onze situatie eigenlijk geen vorm van fertilisatiebehandeling van toepassing is.
Mijn vraag: klopt dat? kunnen we na 2 miskramen nog steeds geen beroep doen op enige vorm van fertilisatiebehandeling om onze slagingskansen te vergroten.
Welke stappen kan je ons adviseren?
Groet
Juist in de week van de afspraak in het ziekenhuis kwamen we erachter dat m'n vriendin zwanger was. Wat een toeval.
Helaas liep de eerste, maar ook de tweede zwangerschap uit op een miskraam.
Echter, tijdens het eerste gesprek met de arts wist zij ons te vertellen doordat wij op een 'natuurlijke' manier zwanger waren geraakt, er in onze situatie eigenlijk geen vorm van fertilisatiebehandeling van toepassing is.
Mijn vraag: klopt dat? kunnen we na 2 miskramen nog steeds geen beroep doen op enige vorm van fertilisatiebehandeling om onze slagingskansen te vergroten.
Welke stappen kan je ons adviseren?
Groet