kom niet op gang

Zeker herkenbaar, ik heb nu een kindje van 2 jaar en een kindje van 8 weken, elk hun eigen ritme, maar iedere dag gaat het beter. Als je zorgt voor regelmaat dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
Neem ook tijd voor jezelf, we hebben het erg druk en onze conditie is minimaal. Ik eet shakes en voedingssupplementen van Herbalife en daar krijg je heel veel weerstand en energie van. Ik ben trots op de bergen die ik verzet heb afgelopen tijd.
Succes, Jeanne

hoi,

ik ben al lekker druk bezig geweest.
KOmt ook doordat Kevan naar school moet.
Dus op tijd eruit altijd even lekker douchen.
Kevan toen weggebracht, auto uitgezogen en gewassen, boodschappen gedaan voor de hele week,  koelkast weer lekker schoon gemaakt.
Hoef ik straks niks meer in het weekend te doen!!

kim

hoi jantine,

weet je wat het is bij mij
het is zo dat het  MOET he. Kevan moet om half 9 op school zijn.
En ik wil graag een beetje alles voor elkaar hebben als hij thuis komt.
Toen kevan nog vakantie had van school, was ik ook zo traag, sloom, lui.
Vandaag heb ik en dagje alleen met delano.
kevan vannochtend naar school gebracht, is om 12 uur opgehaald om gelijk bij een vriendje te gaan spelen en wordt ook nog eens thuis gebracht!!!!
LUXE HE.
Maar ik vind het fijn om voor het weekend alles een beetje klaar te hebben, zodat we ook nog wat met z'n vieren kunnen gaan doen.
Ipv stofzuigen, wassen strijken, boodschappen doen en ga zo maar door.
Moet ook wel een beetje ritme gaan krijgen in alles.
't schiet namelijk al op voor mij wat betreft weer aan het werk, over 13 dagen al!

Maar als je eenmaal gaat zitten oei oei oei dan gaat het fout ik ga maar eens wat doen.

groetjes kim

Hey!

Mijn probleem ligt meer in de avond... 's morgens ben ik fit en blij en dus pak ik te veel dingen op. Aan het begin van de avond stort ik dan helemaal in, zit ik lamlendig voor me uit te staren, nergens zin in...
En hoewel mijn energie niveau fysiek al weer veeeeeel beter is dan een paar weken geleden blijf ik last houden van een grote mate van domheid. Ik kan geen cijfers onthouden, weet niet meer hoe mensen heten, sta enigszins verloren in winkels omdat ik niet meer weet wat ik er ook weer ging kopen. Niet aldoor, maar wel regelmatig overkomen me dit soort vreemde zaken...

Barbara (Mirne is nu 10 weken, moet al bijna weer aan 't werk)

Terug
Bovenaan