Kom om in de bevallingen....two down one more to go!

Hallo lieve meiden,

Zoals jullie weten was ik in de eerste week van augustus uitgerekend en waren 2 vriendinnen en een collega dit ook waarbij alles wel goed is gegaan.
In 2 van de gevallen is het kindje inmiddels geboren en ik moet zeggen dat het toch een hele opluchting is want DE datum wordt nu minder eng. Alleen mijn overbuuf waarmee we veel omgaan zie ik nog elke dag lopen met haar dikke buik.

Mijn collega en vriendin hebben allebei een jongetje. Allebei aan de vroege kant maar niet heel erg te vroeg ofzo. Ik hoef lekker nog niet op kraamvisite want ik kan die pfeiffer goed gebruiken en die vriendin heeft het ook niet cadeau gekregen (het zwanger worden) dus die zei al kijk maar wat je doet ik neem je niets kwalijk.

Ik zag er erg tegenop maar nu het zover is merk ik dat het meevalt en ik de miskraam toch al een plekje heb gegeven. Misschien ook wel omdat het er nu toch op lijkt dat wij op korte termijn de draad ook weer op gaan pakken.

Lfs inge

Hey lieve INg,

Wat goed van je dat je er zo mee om kunt gaan!! echt waar toppie van je. Al mag je best ff vloeken en verdrietig zijn om dit gebeuren. Tis ook allemaal niet nix.
Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken en niet steeds terug te kijken. Enne die vooruitblik is best goed, toch? Het komt allemaal prima in orde!!!!!!!! Daar geloof ik heilig in. enne gaan jullie nu nog op vakantie? gewoon doen he?!! hebben jullie dubbel en dwars verdient. Een mooi moment om elkaar eens lekker te verwennen .

Dikkknuffiebuffie,
Sjan

Hey Inge,

Het zal denk ik  een rare dag voor je  worden, de uitgerekende datum. Het lijkt me erg moeilijk voor je, al die meiden die rond deze tijd moeten bevallen of al bevallen zijn. Dat is alleen maar logisch. Fijn dat je vriendin  het zo goed begrijpt! Ongemerkt heb je daar dan toch wel weer veel steun aan.

Goed nieuws dat je je alweer wat beter voelt. Hoop dat in augustus straks weer het sein op groen gaat voor jullie. Jullie gingen eerst toch nog lekker met vakantie. Geniet daar maar lekker van!

Liefs
patricai

Hai meid,

Ik weet precies hoe het voelt. Geloof me maar als je het gehad hebt, dan heb je het ook gehad. Maar daarvoor komt wel het moeilijkste, het verwerkingsproces.

Ik hield me ook sterk en bijna een 1 jaar later brak ik. Je kunt beter nu huilen en proberen erover te praten. Ik gun dit niemand wat ik allemaal heb meegemaakt.

Dus kom op! Het komt wel! Ik zal je wat positief instralen. Voelt je het al?
Straal, straal, straal, hahahhi.

Groetjes Sabrina (Sab)

hoi inge,

Wat een verhaal, ik wist helemaal niet dat jij een miskraam hebt gehad
Kan me heel goed voorstellen dat je je rot voelt en dat het een heel dubbel gevoel is.

Mijn beste vriendin is nu ook zwanger. Zij is even bij de gyn. onder controle geweest maar er bleek niets aan de  hand te zijn. Tijdens die controles hebben ze goed kunnen mikken want nu is ze dus zwanger. Ik merk dat ik er slecht mee om kan gaan. Ben gewoon jalours! Dat vind ik eigenlijk echt afschuwelijk van mezelf maar ik kan er niets aan doen. Af en toe voel ik me echt heel schuldig hierover.
Ik merk ook dat onze vriendschap helaas aan een zijden draadje hangt. Maar dat komt niet alleen door mij. Zij vraagt namelijk ook niet hoe het met mij is en toont nauwelijks interesse in wat er met mij nu allemaal gebeurt. Tja, echt niet leuk allemaal.

Maar hoor mij nou, zit ik weer gewoon over mijn eigen situatie te zeuren, sorry hoor!!!

Ik vind het knap hoe je ermee omgaat! Ik hoop voor je dat je gauw geluk zult hebben en een mooie zwangerschap mag uitdragen!! Ik denk aan je!!

Knuffel van kreeftje

Hoi Inge,
Ik kan me voorstellen dat je in deze tijd denk hoe het had kunnen zijn als het niet was misgegaan en dat het moeilijke tijd is rond de uitgerekende datum. Jullie hebben in ieder geval weer positieve vooruitzichten en wie weet zit je over een jaar wel in heel ander schuitje! Hou je taai! groetjes Noor

Hoi Inge,

Ik kan me voorstellen dat het een moeilijke periode voor je is...en ik vind het heel erg knap hoe je ermee omgaat.
Ik hoop dat jullie snel weer vol goede moed kunnen beginnen..

Groetjes Katie

Hoi meiden,

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!!! Doet me heel veel goed. We zitten toch allemaal in hetzelfde schuitje he!

We zouden de IUI weer oppakken eind augustus en daarna direct op vakantie gaan maar mijn vader heeft helaas een hartinfarct gehad vrijdag en ligt op de ic.
We zijn dus heel erg geschrokken en omdat ik nu veel in het ziekenhuis ben en ook nog pfeiffer heb ben ik totaal gesloopt. Een half jaar geleden is mijn schoonvader vrij snel overleden en de angst zit er dus goed is. Dit gedoe gaat nu al 3 jaar zo. (mijn moeder heeft een hersentumor gehad, daarna mijn schoonvader en nu dit)
Pfffffffffff we zijn benieuwd wanneer het nu eens mee gaat zitten. De rust in mijn lijf is dus ver te zoeken dus zwanger worden.....................

X inge

Terug
Bovenaan