kom ook maar eens hier kijken en mij voorstellen

Op 23 september ben ik bevallen van onze Chris. Een prachtige zoon, en de derde zoon in een rij. Wij zijn supertrots.
De bevalling was er een met een staartje. De dokter was te laat, Chris zijn hoofdje werd geboren toen de huisarts binnenkwam....dat was niet echt een veilig gevoel....
Een placenta die niet compleet naar buiten kwam waardoor ik 2 liter bloed verloren ben, flinke hechtingen en dus met spoed naar het ziekenhuis na een thuis bevalling
Ze hebben me eerst een uur moeten stabiliseren met infusen omdat ik tegen een shock aan zat....toen mocht de ambulance weg....

in die week is Chris ook nog een nacht opgenomen   in het ziekenhuis omdat ze dachten dat hij te geel was....liep gelukkig allemaal met een sisser af....en nu willen we genieten!

Ik heb de eerste weken nog steeds bedrust voor geschreven met af en toe een half uurtje op. De huisarts komt de komende weken nog steeds thuis om mij te controleren en ik zit flink aan het ijzer.
Ook de fysio komt twee keer per week....ik heb een whiplash en op de operatie tafel heb ik ws zo liggen zwalken met mijn nek....dat die in puin ligt.....

Maar...Chris is helemaal geweldig. Het is toch een moppie...
Ik ben helemaal verliefd en was ook zoooooooooo verdrietig toen hij een nacht in het ziekenhuis had gelegen. Ik ging heen met hele dikke enkels van het vocht en de volgende ochtend (die kraan van tranen bleef openstaan) heb ik al het vocht er uit gejankt!

Hij zit keurig op 7 voedingen komt 1 keer per nacht en is erg mooi.
Dus alles is het natuurlijk wel weer waard, maar het valt wel erg tegen dat alles zo lang gaat duren.
de eerste 4 maanden zal het nog zwaar zijn, is de conclusie van de artsen
Gelukkig heb ik allemaal familie in de buurt, die mijn andere kinderen naar school willen brengen....ben ik zo blij mee.

nou, volgende keer een gezelliger  verhaal...maar ik verhuis mee naar dit forum...dus toch eerst even voorstellen

Pascal (37, mama van 3 prachtige zonen)

hallo welkom hier!

en nog gefeliciteerd met je 3de kindje!

ik heb er zelf ook 3
mijn derde bevalling was ook een ramp,gek he,dat het bij een derde dan niet gewoon 1 2 3 klaar is haha.
maar ja geniet er lekker van en tot horens
groetjes diana

Welkom en gefeliciteerd!!

Gezellig,.. wéér een mama erbij!
Misschien vind je het leuk om je in de topic "stel jezelf hier eens voor" je normaals voor te stellen zodat we altijd even kunnen spieken wie wie is..

Groetjes!

Esmé mv Kay

hey pas.leuk dat je ook hier komt kijken.!leuk al die bekenden van het september forum.
rest natuurlijk ook leuk hoor.
ook lekker aan het genieten van je moppie,heerlijk he!
liefs piewie-mama van mila

Hey,

Welkom hoor!! Jammer dat je derde bevalling zo gelopen is. Vreemde is, dat mijn derde bevalling ook niet goed gegaan is en in een keizersnede is geeindigd........
In ieder geval: Veel plezier op het forum.

Groetjes Mieske

Terug
Bovenaan