Kom op hester!!!!!!!!

Ik schrijf hier omdat ik vind dat Hester een oppepper nodig heeft!

Ze wil stoppen met het forum omdat alle nare berichten van deze week een grote invloed op haar hebben.
Ik hoor eigenlijk thuis op het forum van zwanger worden maar chat altijd met Hester.Ik heb haar leren kennen als een warme en hele lieve meid.Zonder Hester is het forum niet meer zo als het was.
Ik weet dat ieder van jullie dit ook vinden.Ze staat voor iedereen klaar met haar raad en lieve woorden en nu voelt ze zich zo machteloos.Ze denkt dat ze nu niets kan doen maar niets is minder waar.Ik las net het gedicht voor corina en moest wel even slikken hoor!
Lieve Hester ,hoe kan je nu denken dat je niks kan doen?Je voelt met Corina en Miep en Sylvia mee en schrijft ondersteunende woorden.Dat is geweldig juist en deze meiden schrijven niet voor niets op het forum .Ze zoekn dan toch steun op deze manier!En jij hebt die gegeven!
Ik begrijp dat je nu even niet met zwanger worden bezig wilt zijn en dat je verdrietig bent.Ik wil je laten weten dat ik er voor je ben!
En ik hoop dat er nog meer dames zullen reageren die je ook niet kunnen missen!

Kom op meisje!

liefs van Cindy

Ik ken Hester nog niet zo goed, want ik kom nog niet lang op dit forum maar ik heb wel prachtige gedichten van haar gelezen. Met deze gedichten biedt ze troost en steun en dan net even op een andere manier.

Het zou echt jammer zijn als ze van het forum zou verdwijnen.Haar gedichten geven kleur aan het forum  in sombere tijden, maar geven  ook kleur in blijere tijden.

liefs,
Suzanne

Terug
Bovenaan