kom op!!

A

Anoniem

Guest
dag lieve dames ik leef met jullie! en ik hoop zo dat het gaat lukken bij jullie!! kwam per toeval op deze site en wil jullie allemaal een hart onder de riem steken!! blijf vooral positief!! ik heb dat een hele tijd niet gekunnen!! na ander half jaar proberen bij de gyn terecht gekomen!! heb 2 ivf behandelingen gehad helaas 2x een miskraam!! bij de derde keer eitjes weg halen is mijn eileider gepervoreerd! met als gevolg alles onstoken en hebben ze alles eruit moeten halen!! dat is nu 2 jaar geleden! we zijn getrouwd en zijn adoptie procedure gestart! met veel geluk mogen we volgend jaar een kindje uit china halen!! kom op meiden vooral geduldig blijven en blijf elkaar hier steunen! groetjes een gebroken hartje

Lieve anoniem

Wat een hartverscheurend verhaal..

Ik hoop dat jullie snel een mooi Chinees kindje krijgen! en wens je alle goeds voor de toekomst!

Liefs Tamara

Tjonge ik heb gewoon kippenvel toen ik jou verhaal las. Wat heb jij allemaal wel niet mee moeten maken....

Meid heel veel sterkte en ik hoop dat jullie heel gauw jullie wondertje mogen gaan halen!
Liefs

veel pijn en verdriet vooral omdat het een medische fout is geweest! ik hoopte zo dat de derde keer goed raak zou zijn! maar helaas heb het nu ook wel een plekje kunnen geven! en we hopen inderdaad op ons wondertje uit china!! daar kan ik nu heel blij van worden!! doei

Wat erg voor je, hier heb ik even geen woorden voor. Ik hoop dat alles goed verloopt met de adoptie en dat jullie veel kunnen gaan genieten met jullie kindje.

Liefs kaatje

Hallo, ik kan begrijpen dat je veel pijn en verdriet hebt, wat erg voor je wat je hebt meegemaakt. Ik liep al jaren met buikpijn, allerlei onderzoeken gehad enz. Niets gevonden het zat tussen mijn oren de buikpijn. In oktober 2003 was ik eindelijk zwanger na meer als een jaar en kreeg ontzetttende buikpijn, ik dacht een bbz. Gelijk van nigtcare naar ziekenhuis en dezelfde nacht geopereerd. Er is een dermoid -cyste van 10 cm plus een eierstok verwijderd, die om zijn as was gedraaid. Een aangeboren afwijking, hoezo tussen je oren. Ik was na de operatie nog zwanger en heb zelfs het hartje zien kloppen op de echo (plusminus 9 weken). Na 2 weken kreeg ik controle en helaas een miskraam. Ik was ontzettend boos en verdrietigg tegelijk. Ik ben nu 6 weken zwanger (ik heb al een zoon van 7 jaar) en ontzettend blij en tegelijk heel bang. Ik vind het nogmaals heel verdrietig voor je, je kunt gewoon door een medische fout niet meer zwanger worden, ik kan dat nog wel.Ik hoop dat je het gauw een plekje kan geven.Je wondertje komt misschien niet uit je buik maar wel oprecht uit je hart. Ik heb ook altijd een kind willen adopteren, maar mijn man niet. Helaas kan het niet meer nu, ik ben wel 36 bijna, maar mijn man wordt 47. Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk heb jij je wonderkindje gauw in je armen. Sterkte van Monique 35.

Terug
Bovenaan