kom van het andere forum hier naartoe verhuizen

dag meiden.

Ik ben maantje,,ik ben bezig voor een eerste kindje en ben anderhalfjaar geleden getopt met de pil,,en ruim een jaar bezig..

Ik ga 13 jaar met  mijn vriend en we zijn vledemaand zwanger geraakt maar s misgegaan al heel vroeg..

Ik voel me niet echt meer goed bij het andere forum omdat daar meiden zijn die net bezig zijn,[de meeste].

en is erg frusttrerend,nie tom die meiden maar omdat ik al langer bezig ben en dan ga je er toch andere mee om als meiden die net bezig zijn..

veel sucses allemaal,,gr maantje

Hoi maantje

Ik begrijp wat je bedoeltmet dat andere forum kan heel frusterend zijn, Ookal gun je het iedereen van harte om zwanger te raken.
Ik ben 27 jaar. Wij zijn ook anderhalf jaar bezig om zwanger te raken voor  ons eerste kindje.

Daarom was ik ookal naar dit forum gegaan.

Groetjes schorpioentje

Hoi

Het lijkt me dan inderdaad dat je niet meer thuisvoelt. Ik kan het me zelf niet helemaal voorstellen, maar ik probeer me er in in te leven. Het lijkt voor sommige mensen vanzelfsprekend, zwanger worden, zwanger zijn... Zo wordt er in de omgeving ook over gesproken, zelfs grapjes over gemaakt. Grapjes moeten ook kunnen, maar je moet je omgeving dan ook wel kennen, weten voor wie het allemaal niet zo vanzelfsprekend is.
Toen ik zwanger was viel mij dit allemaal heel erg op, voorheen niet zo. In mijn familie en omgeving ging het ook niet allemaal zo goed met zwanger worden en blijven, en nog andere problemen.
Ik was eigenlijk de enige bij wie het zo goed ging en bij wie het ook een hele verrassing was dat ik zwanger was.
Meid, ik hoop dat je wens in vervulling gaat, en dat geldt ook voor de andere meiden/vrouwen hier op dit forum.

Groeten Titiana

Hoi,

Je bent van harte welkom hier hoor al is de reden niet echt leuk natuurlijk. Wij zijn 2,5 jaar bezig en ik praat al 2 jaar mee op het JG forum en ben ook al een paar keer verhuisd. Op een gegeven moment ga je je inderdaad storen aan vragen als 'ik ben ongesteld geworden zou ik toch zwanger zijn?... ' en 'ik ben al 3 maanden bezig maar help het lukt niet moet ik nu naar de dokter?'
Ik moet wel zeggen dat ik het een heeel goed teken vind dat je al eens zwanger bent geraakt en dat je dus zwanger kunt worden!! Dat geeft de burger moed toch!?

Ik hoop dat je snel weer een forum verder kunt en dan bedoel ik natuurlijk die van zwanger zijn!!

groeten,
Inge

hoi hoi

ja ik begon me steeds meer te ergeren,hetis niet  rot bedoelt voor die dames,maar als je een halfjaartje of een paar maanden bezig ben en je raakt al gefrustreerd,nou sorry hoe moet het dan verder?daarom ben ik hier heeen gegaan en ja het is een goed teken dat ik wel zwanger ben geweest..zeker.

ik hoop dat ons wens allemaal hie rop het forum snel in vervulling zal gaan.

liefs maantje

maar maantje , denk ,s even terug hoe je zelf dacht toen het na een half jaartje nog niet was gelukt , kreeg je toen zelf ook niet de zenuwen ? kijk je hebt wel gelijk om hiernaar toe te gaan hoor , het is daar gewoon te confronterend dat er daar zoveel meiden zwanger raken in ronde 1 of 2 of ....... ben ik helemaal met je eens en in onze ogen stellen ze ook ; domme ; vragen maar , ik kan me herrinneren dat ik ze ooit in het begin ook heb gesteld , jij niet dan ?
groetjes van je lotgenoot

hoi hoi

nee ik had niet het eerste halfjaar..van ik ben het beu en straks lukt het niet..want ik wist dat het wel een jaar kon duren..

en tuurlijk stelde ik ook vragen..de meeste vragen vindt ik ook niet erg maar er zijn meiden die na een paar maanden al denken dat ze onvruchtbaar zijn...en daar ging ik me aan ergeren en leesde er over heen en ging tenslotte hierheen..

liefs maantje

hallo maantje,

nou ik wens je veel succes bij het nieuwe forum en net als alle andere meiden van je vorige forum.... wensen we je veel sterkte met zwanger worden. want we wensen elkaar nu eenmaal het beste toch?    

groetjes inimini

Terug
Bovenaan