kom weer terug in dit forum

Hallo allemaal,

Na de spannende en gestressde periode van de afgelopen week mochten we gisteren naar de VK.

Zij heeft gekeken en gerekend en blijkt dat ik waarschijnlijk nooit zwanger ben geweest!!
mijn eerste vraag was dan natuurlijk, waarom wel positieve test? (test 3 dgn voor NOD gedaan)

op het moment dat je eitje(s) zich in de eileider bevinden, maakt je lichaam HCG aan en omdat de testen tegenwoordig zo gevoelig zijn, wordt dit als positief gezien.

is het eitje eind van zijn reis niet bevrucht of nesteld niet in dan wordt je weer ongi. dit is dus vorige week geweest. nu dus geen clomid ingenomen door angst dat ik eventueel kindje kon beschadigen. dus ook deze maand zal het niks worden.

heb me nog nooit zo raar en verward gevoeld, maar gelukkig had VK alle begrip hiervoor en waarschijnlijk heb ik alle kwaaltjes gehad, doordat ik nu pas mijn eerste echte ovulatie had.

Lets hope for the best en dat alles toch nog op pootjes terecht mag komen.

Liefs Sylvia

Hè Sylvia,
Wat een verwarring allemaal.... tja,weer een maandje verloren maar ik vind het heel goed van je dat je in het belang van de baby hebt gedacht m.b.t. je Clomid gebruik.
Komende maand dus weer opnieuw beginnen, ik had op zoiets moois voor je gehoopt

Liefs, SunshineJo

Hoi Sylvia,

Wat een teleurstelling zeg! Kan me voorstellen dat je je verward voelt....
Heel veel sterkte en dan over een maandje weer vol goede moed er tegenaan!

ik zal voor je duimen!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan