Komen jullie ook zoveel aan?

Hallo,

Ik ben Kim 28 en bijna 24 wk zwanger van de eerste.
De kilo's vliegen er bij me aan, hebben er nog meer last van?
Ben al bijna 10kg aangekomen en ik was al niet de slankste... :(

Groetjes

Hoi!
Ben nu 21 wk zwanger van nr 4 en had verwacht dat ik heel snel zou groeien, maar t valt (tot nu toe...) nog mee. Ben nu 4 kilo aangekomen. Maar t zal nu wel sneller en harder gaan denk ik. Ach, straks als je bevallen bent vliegt het er zo weer af! Groetjes!

Hi kim,
ik ben (bijna) 26 en 22 wkn zwanger van de eerste.
Ben ook niet 1 vd slankste, maar ben gelukkig nog maar 1,5 kg aangekomen. Moet wel zeggen dat ik eerst 4 kg ben afgevallen. Ik denk dat kg niet zoveel zegt. Je kan namelijk ook veel vocht vasthouden. Ik zou me er niet zo druk om maken, ken er een aantal die 30 kg! Waren aangekomen, en die zijn nu allemaal weer net zo slank als voorheen.
Ik denk dat ik nog wel flink aan ga komen, maar dat komt omdat ik nu gewoon eet waar ik zin in heb. Zolang het geen kwaat kan voor de kleine zie ik het erge er ook niet van in. Geniet van je zwangerschap, en maak je niet druk over die paar extra kilo's.
Liefs jantine

Voor mij hetzelfde verhaal als Jantine, ik ben 23 jaar, 22 zwanger van ons eerste kindje en de eerste 18 weken alleen maar afgevallen. (in totaal 5 kilo). Nu eindelijk bijna 2 kilo er weer bij. En ik ben vanmezelf ook niet de dunste ;) Heel dubbel dus.. aan de ene kant lekker eindelijk af te vallen maar voor de kleine wil ik aankomen haha. Nu moet dat wel gaan lukken, want ik heb mezelf voorgenomen lekker alles te eten waar ik zin in heb. Dat lukt goed tot nu toe ;)

Terug
Bovenaan