Komen jullie ook zoveel aan?

Hallo,

Ik ben Kim 28 en bijna 24 wk zwanger van de eerste.
De kilo's vliegen er bij me aan, hebben er nog meer last van?
Ben al bijna 10kg aangekomen en ik was al niet de slankste... :(

Groetjes

hoi Kim,

ik ben 22 weken zwanger van de eerste en ben zo'n 4 kilo aangekomen.
Ik ben bij de 7 weken ongeveer wel een paar kilo afgevallen omdat ik zo ziek was, dus als je t zo bekijkt ben ik wel wat meer aangekomen.
Ik hoop voor je dat t niet heel veel meer wordt.
Lijnen is niet goed,maar op je eetgewoonte letten kan natuurlijk nooit kwaad, al heb ik zelf ook wel eens last van vreetbuien, maar dat heeft bijna iedereen wel denk ik.

gr, Inge

hoi Kim,

ik ben 22 weken zwanger van de eerste en ben zo'n 4 kilo aangekomen.
Ik ben bij de 7 weken ongeveer wel een paar kilo afgevallen omdat ik zo ziek was, dus als je t zo bekijkt ben ik wel wat meer aangekomen.
Ik hoop voor je dat t niet heel veel meer wordt.
Lijnen is niet goed,maar op je eetgewoonte letten kan natuurlijk nooit kwaad, al heb ik zelf ook wel eens last van vreetbuien, maar dat heeft bijna iedereen wel denk ik.

gr, Inge

Nou Kim je bent niet de enige, ik ben 24 weken zwanger van de eerste en ben al ruim 12 kilo aangekomen dus dat gaat wat worden!!!

Maar het is echt per vrouw zo verschillend, twee vriendinnen (allebei slank, net zoals ik WAS) zijn beide heel anders zwanger geweest, 1 kwam 8 kilo en de ander maar liefst 25 kilo aan!!!!! en bij beide hebben ze hun figuurtje weer terug gekregen.

Ik zie het ook allemaal wel, probeer een beetje op te letten met wat ik eet maar het wordt steeds moeilijker aangezien in steeds meer lekkere strek krijg maar ik geniet er ook wel heel erg van.

Succes.

Gr. Chantal

Nou Kim je bent niet de enige, ik ben 24 weken zwanger van de eerste en ben al ruim 12 kilo aangekomen dus dat gaat wat worden!!!

Maar het is echt per vrouw zo verschillend, twee vriendinnen (allebei slank, net zoals ik WAS) zijn beide heel anders zwanger geweest, 1 kwam 8 kilo en de ander maar liefst 25 kilo aan!!!!! en bij beide hebben ze hun figuurtje weer terug gekregen.

Ik zie het ook allemaal wel, probeer een beetje op te letten met wat ik eet maar het wordt steeds moeilijker aangezien in steeds meer lekkere strek krijg maar ik geniet er ook wel heel erg van.

Succes.

Gr. Chantal

Hoi Kim,

Je bent inderdaad niet de enige. Ik ben nu 23 weken zwanger en ik ben al ruim 14 kilo aangekomen. Ik heb in de barre winter erg weinig aan lichaamsbeweging gedaan en er zijn weken geweest dat ik constant iets in mijn maag moest hebben anders viel ik gewoon flauw.

Nu het weer wat beter weer wordt beweeg ik gewoon wat meer en mijn echt lekkere trek is wel weer een beetje weg..

Ik zou zeggen, geniet er lekker van! De kilo's eraf krijgen zal wat langer duren maar ach.. wat is nou belangrijker??

Succes!!

Groetjes Nathalie

Hoi Kim

het gemiddelde ligt op 15 kg per zwangerschap
vanaf week 23 zal je zo'n 500 gram per week moeten aankomen dat is 2 kg per maand in de laaste 4 tot 5 maanden is dat zo'n 8 tm 10 kg daarvoor in de eerste 5 maanden gaat men er vannuit dat je 5 kg bent aangkomen dat is zo'n 1 kg per maand

ik zeg maar zo dit zijn slechts cijfertjes .
Je hoeft je zeker niet onzeker te voelen over wat er aan vliegt op je lichaam. mijn vriendin is nu 3 maanden zwanger en ik 5 bij haar vliegen de kilo's erraan terwijl ik nog maar 5 kilo ben aangekomen
ik moet je eerlijk zeggen dat ik liever wat meer aankom dat geeft je toch een veiliger gevoel
klinkt mischien raar , maar nu ben ik een beetje bang dat mijn kindje mischien niet genoeg te eten krijgt . en die kilo's gaan er na de zwangerschap wel af

tijdens de zwangersschap moet je gewoon normaal blijven eten niet voor 2 dus. je mag wel boterhammen en aardappels of rijst meer pakken en fruit natuurlijk , maar mijn vriendin bijv eet gewoon harstike gezond dus ook dat wil niets zeggen.

en uiteindelijk krijg je er iets super moois voor terug toch

Hoi Kim,

Fijn dat je dit item hebt geplaatst, zodat ik kan zien dat ik niet de enige ben. Met mijn bijna 26 weken zwangerschap ben ik 12 kg aangekomen! Kom jij ook nog steeds elke week een beetje aan? Gelukkig is dit mijn 2e zwangerschap en ben ik de eerste keer in totaal ook veel aangekomen (22 kg). Na ruim een jaar was het er allemaal weer af. Maar het echte afvallen begon pas toen ik gestopt was met borstvoeding geven (na 6 mnd). Wel raar hoe dat bij iedereen anders werkt. Je hoort ook heel veel dat je van borstvoeding geven juist afvalt of dat mensen 1 week na de bevalling al weer in hun eigen kleding kunnen van voor de zwangerschap. Lijkt mij wel heel fijn, maar weet nu dat dit voor mij niet is weggelegd. En ach...als dit hetzelfde gaat als vorige keer (dus na een ruim een jaar alle extra kilo's weer weg) is het ook o.k. Eerst nog maar even genieten en dan zien we wel weer....

Nog veel plezier van je zwangerschap gewenst!

Groetjes,
Renate

Terug
Bovenaan