Komend weekend NOD...

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,
Ik moèt even spuien, ik houd het bijna niet meer...
Ik heb morgen of zondag mijn NOD, en ik kijk er met zeer gemengde gevoelens naar uit... Enerzijds heb ik nu best wel hoop op goed nieuws, want ik voel me nu echt anders. Zere borsten, beetje misselijk steeds, en vreemd gevoel in mijn buik. Net of hij voller zit ofzo. We zijn nu al ruim 2 jaar bezig voor de tweede, en eigenlijk heb ik aan de andere kant niet veel hoop meer dat het goed komt... Dat ik nu wel ineens zwanger zou kunnen zijn?? Ik geloof er niet zo in...
Maar wat gaat dit weekend ons brengen? Ik ben zóó benieuwd! Wou maar dat iemand me alvast stiekum kon zeggen, van, dit zit wel goed, of nee, dit is het niet. Maar dat zal niet gaan...
Zijn er hier nog meer die de komende dagen hun NOD hebben? Hoe voel je je? En heb je hoop?
Ik ben ook benieuwd naar jullie verhalen...
Ik houd jullie op de hoogte, tenminste maandag of disdag als ik wel of niet ga testen...
Ik wil iedereen die zwanger is op het forum feliciteren, en allen die er nog voor gaan, ik denk aan jullie... 't valt wel eens niet mee, ik weet het uit eigen ervaring zo onderhand wel... (na ruim 2 jaar)
Ik denk aan jullie.
Liefs J26(inmiddels 29)

Spannend he?!
Ik heb ook komend weekend mijn Nod. Ik vind het ook weer spannend al heb ik niet veel hoop. Ik heb namelijk alle verschijnselen om gewoon ongi te worden...
Wij zijn ook bezig voor nummer twee. Wij zitten in ronde 11. Valt ons erg tegen omdat we van de eerste in ronde 3 zwanger waren en daarvoor een miskraam gehad waar ik van de eerste ronde zwanger van was.
Succes met wachten!

Groetjes Janneke

Hey

Ik heb morgen ook mijn NOD
Hopen dat het natuurlijk raak is voor ons allemaal
Wij hebben ook niet zoveel geklust maarja wie weet....

Groetjes mij

Hey meiden

Ik heb nog geen nieuws
Dit is mijn eerste ronde en hirervoor was ik aan de pil
Dit is dus een cyclus van 28dagen als ik me niet vergis
Normaal met de pil dus zou ik vandaag ongesteld moeten worden maar nog niks te bekennen terwijl ik meestal rond 12 uur ongi wordt
Zouden jullie rekening houden met een zwangerschap of niet?

Groetjes mij

Je zou morgenochtend even een test kunnen doen als je nog niet ongi bent geworden.

Succes en laat het even weten he :)

Liefs

Helaas vandaag ongi geworden....
ik had het wel gedacht maar ben toch weer verdrietig, nu officieel een jaar bezig, nooit gedacht.

Liefs Janneke

Meiden, hier even een berichtje nog van mij.
Ik voel me zwaar beroerd. Ben half ongi geworden, zet niet goed door, maar denk toch niet meer dat ik zwanger ben. Ben echt enorm teleurgesteld. Kan de hele dag wel janken. Ben soms bang dat we nooit een tweede zullen krijgen.
We zijn nu al meer dan 2 jaar bezig. Dit is echt niet leuk.
Maar goed, op naar de volgende ronde dus maar weer.
Jullie ook allemaal veel sterkte met wachten...
J26(inmiddels29)

Terug
Bovenaan