Gistet weer vergadering van de kinderspeelweek gehad. Krijgen het de komende tijd nog lekker druk...moet nog heel veel gebeuren. Gelukkig duurt het nog 16 week haha. Heb uitgerekend dat ik tijdens de week 29 week zwanger ben. Dus dat wordt dit jaar me niet als een klein kan gedragen denk ik haha.
Helaas ben ik op dit moment nog niet in staat o
Overal vol in te stappen en doe ik iedere dag een beetje. Terwijl ik normaal gesproken allang al mijn dingetjes had gedaan.
Maar goed de griep is voorbij, maar hoest nog de longen uit mijn lijf, morgen toch maar ff ha bellen, aangezien ik alergische astma heb en al een aantal keren eerder bronchitis heb gehad. Mag nu ook wel ophouden hoor...wil nu ook wel gaan genieten...
Liefs
Helaas ben ik op dit moment nog niet in staat o
Overal vol in te stappen en doe ik iedere dag een beetje. Terwijl ik normaal gesproken allang al mijn dingetjes had gedaan.
Maar goed de griep is voorbij, maar hoest nog de longen uit mijn lijf, morgen toch maar ff ha bellen, aangezien ik alergische astma heb en al een aantal keren eerder bronchitis heb gehad. Mag nu ook wel ophouden hoor...wil nu ook wel gaan genieten...
Liefs