Komende tijd lekker druk, en nog niet beter

TWD

New member
Gistet weer vergadering van de kinderspeelweek gehad. Krijgen het de komende tijd nog lekker druk...moet nog heel veel gebeuren. Gelukkig duurt het nog 16 week haha. Heb uitgerekend dat ik tijdens de week 29 week zwanger ben. Dus dat wordt dit jaar me niet als een klein kan gedragen denk ik haha.
Helaas ben ik op dit moment nog niet in staat o
Overal vol in te stappen en doe ik iedere dag een beetje. Terwijl ik normaal gesproken allang al mijn dingetjes had gedaan.
Maar goed de griep is voorbij, maar hoest nog de longen uit mijn lijf, morgen toch maar ff ha bellen, aangezien ik alergische astma heb en al een aantal keren eerder bronchitis heb gehad. Mag nu ook wel ophouden hoor...wil nu ook wel gaan genieten...


Liefs
 
Hi Cloewja,

Fijn dat de griep nu voorbij is, maar dat hoesten... verstandig om goed naar te laten kijken inderdaad!

Wel fijn als je het lekker druk kan hebben de komende tijd, dan vliegen de maanden voorbij totdat je je kleintje in je armen kan nemen!
 
hoi cloewja,
ik ben een juli mama en heb ook allergische astma, als je het erbij benauwd hebt, kun je beter je pufje gebruiken, dit is tegen mij gezegt de kleine heeft er meer last van dat je benauwd bent dan dat je je pufje neemt. Verstandig om ff de huisarts te bellen! Succes nog met je hoestje!!

Liefs daisy
 
@daisy gebruik sowieso 2 keer per dag 2 soorten Pufjes. De ene ook nog eens 3 Pufjes per keer. De andere mag ik tot 6 keer per dag. Helaas helpen ze op dit moment totaal niet. Hoest ook slijm op dus ben bang dat er toch weer bronchitis bij zit. Vanmoddag om 4 uur mag ik langskomen en gaan ze luisteren. Volgens mijn vriend piep ik s'nachts heel erg dus hoop dat ze dat vanmiddag ook horen.
 
Terug
Bovenaan