komende week bingo of niet?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, ik ben benieuwd.komende week dinsdag moet ik ongi worden.merk niet zoveel alleen had ik afgelopen week wat steken in mijn vagina.van onder zeg maar. heb ik normaal nooit. en af en toe wat ongi gevoel maar verder nop.
ik wacht maar af...maar wat duurt dat wachten lang
groetjes

vervelend he dat wachten. hier zit nog zo ongeduldige doos. heb mij nod gehad maar nog geen positieve test. helaas heb ik ook last van onregelmatige cyclussen. dus ik wacht gezellig mee.

groetjes hilda

Hey Esther..

Ik zeg volgende week BINGO!
Er zijn er meer rond die datum! spannende tijden.. Ik ga maandagochtend testen. Zou toch gaaf valentijnskado zijn he!

Ga je testen op je NOD of wacht je eerst af.
Ik ben echt te ongeduldig en vind wachten tot mijn Nod al erg haha

Ook voor jou vingers gekruisd!
Liefs Lisette

Succes met wachten. Ik mag, hoop ik, donderdag testen. Al ga ik op z'n vroest volgendeweek zondag testen. Maar mijn man was ziek dus denk niet dat het raak is... Maar ja... Ik hoop dat we volgende week allemaal een klein feesje hebben... Liefs

hallo, ik moet wachten tot a.s zondag op mijn NOD. Ik heb ook dat gevoel in mijn onderbuik. Vorige week heb ik last gehad van lichte vlagen van misselijkheid.. We zijn bezig voor ons eerste wonder.. dus ben heel benieuwd... succes!

Hier donderdag mijn NOD. Al ga ik niet testen voor zondag.

Vorige maand had ik allemaal vage klachten: pijnlijke borsten, vaag misselijk gevoel, dus toen had ik echt goede hoop, maar helaas,

Nu heb ik echt helemaal nergens last van. Dus ik heb weinig hoop dat het raak is.

hoi jasch inderdaad. ik kan bijna niet meer wachten. heb sinds vandaag af en toe wat pijnlijke borsten maar ja dat kan ook van een komende ongi zijn.en de laatste week heb ik giga rugpijn,echt niet leuk meer.maar weet niet of dat er iets mee van doen heeft.
we zullen zien.
groetjes

Terug
Bovenaan