Komende week inleiden

<p>Vandaag ter controle geweest i.v.m. oplopende bloeddrukken. Ze zijn steeds net rond de grens. Urine en bloed is goed. De gynaecoloog wil dinsdag nogmaals controle en dan ook een inwendig onderzoek om te kijken naar de baarmoedermond. </p><p>Wanneer dinsdag alles stabiel is, wil hij donderdag beginnen met inleiden waardoor het kindje dan vrijdag geboren zal worden (38 weken precies). Deze keuze maakt hij omdat hij niet het risico wil lopen dat er dadelijk een vergiftiging gaat ontstaan (nu is de urine en bloed nog goed) en heb te veel vruchtwater. Nu gaat alles nog goed met de kleine.</p><p>Als er dinsdag beetje ontsluiting is dan wil hij donderdag de vliezen breken, en anders eerst nog een ballon.</p><p>We hebben gevraagd naar risico's tegenover een natuurlijke bevalling maar deze waren er volgens de gyn niet. Voor het kindje maakt het niks uit. </p><p>Vind het wel enorm spannend! Er gaan allemaal dingen door mijn hoofd: is dit wel de goede beslissing om te doen? Zal alles wel goed gaan met de kleine? Etc etc.</p>

Hoi kletskopje, 
Dan hoef je er niet meer om te vragen ?. Maak je je zorgen?
Ik weet dat er veel geroepen word dat lichaam zelf laten doen t beste is. En dat is zeker zo als je lichaam t trekt en met kleine goed gaat.
Maar ik kan je uit eigen ervaring zeggen dat ze beter kunnen beginnen met inleiden dan wachten op vergiftiging of hellp syndroom. Hier langzaam herstel gehad daardoor. 
Wat ik als nadeel heb ervaren was de weeënstorm. Wat ik daarvan meeneem naar mn bevalling in aankomend begin juli is dat ik eerder om pijnbestrijding vraag. Maar goed is niet gezegd dat dit voor jou gaat gelden. 
Heel veel succes! 

onze dochter is geboren na 38weken en 6 dagen zwangerschap. Ik ben ook ingeleid ivm zwangerschapsvergifting. Er zat al 7mg eiwit in mijn urine?
De ballon was bij mij niet nodig omdat ik al 2cm had. Ik vond de bevalling helemaal niet erg. Nou zeg ik niet dat je er fluitend door heen gaat, maar ik wilde je laten weten dat er ook positieve verhalen zijn na het inleiden. 
Laat het maar gebeuren. Laat je kleintje maar komen!? 
Ga niet meer Googlen, maar stel je vragen aan je verloskundige. Je vind op internet alleen extremen, zowel positief als negatief. 
En mocht er iets zijn met jou gezondheid of die van het kindje dan ben je in het ziekenhuis al op de juiste plek. Heb vertrouwen in jezelf, je kunt het! ??

38 weken lijkt me veilig toch. Ik zou me niet teveel zorgen maken je hebt de juiste mensen om je heen die alles goed in de gaten houden. Stress gaat de bevalling alleen maar tegenwerken. Probeer je over te geven en alvast veel plezier bij het in de armen nemen van je wondertje ❤

Ik ben ingeleid met 38+1 vanwege zwangerschapsuiker waar insuline moet spuiten ik heb dag daarvoor ballon gehad van breken van mn water tot aan de bevalling heeft 4 uur geduurd en mijn zoontje zat niet eens een milimeter ingedaald had weeenstorm die was wel erg pijnlijk maar bevalling zelf voelde ik helemaal niks van alles zonder verdoving .. en mijn zoontje kwam helemaal gezond ter wereld moesten alleen nachtje blijven om zn suikers te controleren dat is standaard maar na die dag mochten we weer naar huis Nu gezonde jongen van 2,5 ben nu bijna 31 weken van de 2de zoals het er nu uit ziet wordt het een natuurlijke bevalling zonder inleiding

liefs

Terug
Bovenaan