komt die nou door dit forum,hahaha!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
zoals jullie weten ben ik eigenlijk van het november forum,maar ik klets lekker met jullie mee omdat jullie zo actief zijn.
nou heb ik sinds gisteravond de hele tijd al last van voorween en harde buiken.
ben net in bad geweest en meestal gaat het dan wel over maar nu dus niet.
heb de harde buiken nu om de 5minuten en m,n kleine humpie is ook erg rustig voor haar doen.
mischien leef ik wel te veel met jullie mee dat ik het zelf ook voel,hihihi.
hoop niet dat het doorzet want ik ben nog maar 35weken,dus ze moet nog evenblijven zitten.
nou meiden die gaan bevallen,heel veel succes.
liefs sil

Hoi Sil,

Jee, je leeft wel ontzettend goed met ons mee, hahahaha!!!!!

Zou nog wel goed zijn als de baby nog even heerlijk in je buik blijft zitten. Wat zegt je gevoel?

Ben erg benieuwd hoe het nu met je is?

Liefs mamabinck.

Hi Sil,

Is het al wat minder geworden?
Ik vind het in ieder geval gezellig dat je met ons mee bent gaan kletsen, met al je moeder ervaring!
Houd je ons op de hoogte?

Charlotte

Hoi Sil,

Nou, je leeft idd wel heel erg met iedereen mee.
Niet doen hoor, op deze manier dan hé. Laat die kleine nog maar een paar weekjes warm in je buik zitten.

Maar net wat jij zegt; iedereen gaat opeens bevallen, ik krijg er helemaal de kriebels van. Ben benieuwd wanneer ik ook mee mag doen met de (voor)weeën.
Ben vandaag 38 + 4, dus het kan allemaal.

Kruimel

hoi hoi
nou het gaat hier gelukkig weer wat beter,de harde buiken heb ik nog af en toe en dat is ook normaal.
moet gewoon nog minimaal even twee weken wachten.
ik blijf met jullie meeleven hoor maar dan iets minder lichamelijk,hihi.
liefs sil

Haha wat braaf dat je zo goed met ons mee doet . Maar eh laat de beeb nog maar even warm zitten....
Ik heb nog helemaal nergens geen last van (vandaag 38 weken). Ik voel me goed en heb nog helemaal geen (voor) weeen.... Ik ben ook wel benieuwd wanneer ik aan de beurt ben...

Monique

Terug
Bovenaan