komt dit door indalen??

hee meiden..

ik heb echt weer eens een rot nacht achter de rug.
heb sinds gister (en eigenlijk ook al een poos daarvoor maar toen wat minder )  last dat mijn kleine beebje (denk ik) in mijn lies duwd en dat voelt niet echt prettig kan ik melden.
soms schiet het door mijn hele been heen en is het net of er een zenuw word aangeraakt...
het is ook alleen in mijn  linker lies, nu weet ik dat ze aan het indalen is, en daar zal het ook wel van komen ja toch??
ervaring mee??
ik vraag me dan wel meteen af of het kopje dan misschien ook wat te groot kan zijn, of heeft dat er niet mee te maken??
graag jullie reacties, alvast bedankt.

groet annelies

Hoi Annelies,

Wat vervelend dat je hier zoveel last van hebt. Ik heb geen idee of het van het indalen komt. Maar wat je zegt over druk op een zenuw klinkt wel heel aannemelijk. Misschien kan je het eens aan de verloskundige vragen?

De baby is hier al ingedaald en ik merk er eigenlijk weinig van. Alleen heb ik soms het gevoel dat ik kramp heb in mijn vagina/liezen. Alsof ik wijdbeen moet gaan lopen. hahaha.

Groetjes Joyce (36w2)

Hoi Annelies,

Die pijnscheuten in de lies zijn voor mij heel herkenbaar, heb hier al weken last van. Heeft niets met indalen te maken, want die kleine van mij is daar nog niet mee bezig. Volgens mij is het meer doordat de kleine met schoppen een zenuw raakt, waardoor je een pijnscheut krijgt.   Niet erg, wel vervelend.
Sterkte ermee
Nienke

wat fijn om te horen dat er nog iemand is met die "pijn"...
ik voel ook inderdaad wel dat de kleine duwd naar beneden.
nou ja ik hou het in ieder geval wel even goed in de gaten, en als ik het niet vertrouw bel ik toch maar even mijn vk..

Terug
Bovenaan