Komt dit nog goed??

Hoi dames,

Ik ben gisteren voor nacontre bij de verloskundige geweest. Ik hen me daar gelijk gewogen(had ik uit angst nog niet gedaan sinds ik bevallen ben). Was allang blij dat ik mijn broeken weer paste.
Blijkt dat ik 14 kilo ben afgevallen nog 2 kilo en ik zit weer op m'n oude gewicht. Ben erg blij dat ik Alle kilo's bijna kwijt ben. Maar nu het volgende, als naar mijn lijf kijk met name mijn buik ben ik echt nog niet dr oude. Had een enorme buik en nu is mijn buik dus nog erg bol en heeft een andere kleur dan de rest van mijn huid, en daarbij kreeg ik op het laatst striae.
Lijkt een beetje op een ballon die je hebt laten leeglopen hahaha. Bij mijn zoon was mijn buik anders.
Zijn er mama's met ervaring?
Ik smeer nu met bioil in de hoop de schade te kunnen beperken. komt dit nog (een beetje) goed??

Grtjs marvra

Ik ben zelf ook bijna mijn oude gewicht weer, en heb ook zo'n leeggelopen ballon zitten bij mn buik.. Maar mn moeder heeft me verzekert dat het met een jaar (!) wel weer is zoals het was. Niet helemaal natuurlijk, maar wel gewoon zonder leeggelopen ballon ;)

Ik heb precies hetzelfde, had ook een hele grote buik, geen striae, maar nog wel een zwangerschapsstreep.
Was 13 kilo aangekomen en ben inmiddels 15 kilo kwijt. Zit nu dus 2 kilo onder mijn gewicht van voor de zwangerschap (was ook wel wat te zwaar, dus is helemaal niet erg :)), maar mijn buik is echt nog flubber. Mijn borsten trouwens ook :-(
Vind alleseigenlijk slap vergeleken met voor de zwangerschap, ook mijn bovenbenen en mijn billen.. Ik kijk op het moment niet graag naar mezelf in de spiegel haha... Ziet er echt uitgezakt uit.
Maar ze zeggen inderdaad dat het goed komt, dus daar ga ik maar vanuit.
Ben in ieder geval weer begonnen met sporten, dus hoop dat dat een beetje effect gaat hebben.

Succes ermee!

Groetjes Kim

Het komt wel goed schatje ;-)

Denk dat je er inderdaad wel een jaar voor uit moet trekken. MIsschien dat buikspieroefeningen erbij kunnen helpen?

Ik ben zelf ook nog 10 kilo te zwaar. Bij mij gaat het er ook niet snel af...misschien omdat de bv bij mij niet gelukt is? Ik eet namelijk veel minder en gezond. Ik loop elke dag een grote ronde maar blijf hangen op die 10 kilo. Het is best frustrerend, vooral omdat ik zo flauw ben van die zwangerschapsbroeken en rokken. Durf ook nog niks nieuws te kopen. Hopelijk gaat het er straks met sporten wat makkelijker af.

Groetjes!

Ik was 12 a 13 kilo aangekomen, geen streep of striae.

In het begin was er maar weinig af, toen ging het opeens snel en nu hang ik al 2 weken op +4 kilo.
Opeens zie ik ook een streep op mijn buik...en hij is inderdaad flubberig, grrr
Het is allemaal nog wat slapjes.

Loop elke dag en doe ook al arm en beenspier oefeningen. Maar nog zeker geen bikinitijd voor mij.

Schijnt allemaal goed te komen (dat hopen we dan maar)

Het wordt allemaal beter hoor maar dat duurt wel een hele tijd. Maar je lijf zal er niet meer hetzelfde uitzien als voor je zwangerschap. Tenminste dat is mijn ervaring na twee zwangerschappen. Je hebt immers een kindje gekregen.

Ik heb nog steeds geen idee hoeveel ik nu weeg en mijn dochter is toch al bijna 2 maanden hahaha. Ik heb nog steeds niet op de weegschaal gestaan omdat ik er simpel gezegd nog niet mee bezig ben. Ik heb het veel te druk met 2 kids hahaha. Ik pas mijn oude kleding weer en daaraan kan ik zien dat er toch wel aardig wat kilo's af moeten ziijn.

Het gaat dit keer idd langzamer dan naar de eerste zwangerschap.
Op zich heb ik niets te klagen hoor en paste ik na 2 weken mijn eigen kleding weer.
Heb de laatste dagen wel het idee dat mijn buik weer iets dikker begint te worden, zal wel weer ongesteld worden denk ik.
Ook is mijn vel slapper dan voor de tijd, niet alleen op mijn buik maar ook op mijn billen en benen.
En ja mijn borsten, wat zal ik daar van zeggen.
Daar blijft echt niet veel van over. Als mijn borst volzit lijkt het nog wat maar als Finn net gedronken heeft is het wel heel zielig.
Lang leve de push-up bh:)

Hier nu een derde aanslag op mijn lichaam gehad ;-).
Zou het echt goed komen?
Momenteel nog +8....en ik geef volledig borstvoeding en loop elke dag flinke stukken...
Weet helaas nog van de andere 2, dat ik pas afviel nadat ik stopte met de bv...
Ik eet niet ongezond, maar wel een extra boterham en beker melk enzo, maar dat zou door de bv geen belemmering mogen zijn om af te vallen...
Ik weet ook wel dat ik er iets mooie voor terug heb gekregen en zou hem echt nooit inruilen voor weer een mooi figuur...maar voel me straks bij het zwembad niet op mijn gemak...
Volgende week begin ik weer echt met sporten, hopelijk helpt dat wat... Heb nog veel leuke kleding in de kast die ik nu niet pas meer... :-(
Succes allemaal!!

Terug
Bovenaan