Komt er nog een nieuwe fotowestrijd? Of heb ik hem gemist deze keer??

Hoi Saskia,

Volgens mij is het fout gegaan bij het stemmen voor de fotowedstrijd van de gekke bekken. Daarop werd bijna niet gereageerd. Wat mij betreft mag er wel weer een nieuwe gestart worden maar misschien met een verkorte looptijd. Bijvoorbeeld gewoon een week. Nu loopt hij vaak zo ontzettend lang. Maar ik weet niet hoe de andere er over denken.

groetjes Linda

Ja, het ging idd niet goed bij de vorige wedstrijd, veel foto's waren verdwenen dus het stemmen was lastig.
Ik vind het wel een goed idee om weer een nieuwe te starten maar ik weet of degene die de stemmen deed dat nu ook nog wilt doen. (was het niet Inge?)

Groetjes van Sonja

Ja volgens mij was het inge. Maar ik weet niet of die er nu veel zin in heeft nu ze zo last heeft van de medicatie. Saskia, jij vroeg er naar. Waarom bedenk jij dan geen leuk thema en plaatst alvast de eerste foto!!! En dan tot de twintigste ofzo. Anders is het zo'n lange periode. Start je dan wel een nieuw topic???

Groetjes van Marloes

Hoi,

Ik zat er laatst ook al aan te denken van 'hee, de fotowedstrijd'. Lijkt me inderdaad leuk om weer een nieuwe wedstrijd te starten. Sorry, ik heb er helaas geen tijd voor om het te regelen maar ik doe wel graag mee!

Misschien een leuk onderwerp: vakantie of zomerse kindjes? Als afsluiting van het zomerseizoen?

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi Meiden,

Ik was inderdaad degene die de fotowedstrijden heeft georganiseerd. De komende weken is dit echter iets te veel voor mij. Als alles straks achter de rug is dan wil ik het weer graag organiseren.

groetjes
Inge

Hoi allemaal,

Uiteraard is het oke als Saskia het doet maar als jullie willen dan wil ik het ok wel organiseren. Ik heb tijd zat omdat ik toch thuis ben bij Marissa, dus laat maar even weten

groetjes Linda

quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-09-2008 19:46:46'));

Hoi allemaal,

Uiteraard is het oke als Saskia het doet maar als jullie willen dan wil ik het ok wel organiseren. Ik heb tijd zat omdat ik toch thuis ben bij Marissa, dus laat maar even weten

groetjes Linda

Hoi LInda en de andere!!

Ik zou het met liefde en plezier doen, maar ik werk nog 3 dagen en daarnaast nog het huishouden.....Nee dat gaat niet, ben blij dat ik nu af en toe kan reageren!

Maar ik heb misschien wel een idee voor de wedstrijd. JE MOOISTE VAKANTIEFOTO. De meeste zijn nu toch geweest....

X Saskia

Terug
Bovenaan