Komt het door de verkoudheid?

Hallo, ik weet het even niet meer hoor onze dochter is 21 oktober 5 maand en ik was gestart met bijvoeding het ging echt anderhalve week goed met s`avonds groentehapje en nu sinds vorige week is ze verkouden geworden en ze heeft veel slijm bij zich (de longen zijn wel mooi schoon even laten controleren) en nu lukt het dus niet meer met het groente hapje ze spuugt alles weer uit.Met fles leeg drinken gaat het wel goed alleen daarna spuugt ze ook veel melk terug maar dan gecomibineerd met slijm.
Moet ik nu gewoon door gaan met het groente hapje of moet ik even een weekje ertussen laten zitten wie kan mij raad geven.Trouwens ik maak zelf de groente klaar voor haar.

En even een andere vraag wanneer zijn jullie met aardappelen door de groente heen begonnen.? En wie geeft er bambix door de flesvoeding heen vanaf 6 maand?en gaat dat goed.
Nou sorry waren wel even wat vraagjes maar kom er niet helemaal uit dus ik denk hier zijn een hele bole experts wie mij wel kunnen helpen haha.

Groetjes en bedankt alvast. Willy

Hoi Willy,

Ik zou even stoppen met de groentehapjes tot de verkoudheid helemaal over is. Het grootste gedeelte van het slijm wat nu door de verkoudheid wordt geproduceerd verdwijnt in de maag. Hierdoor zit haar maagje al een stuk voller en kan er minder voeding bij. Het groentehapje heeft ze nu nog niet nodig en melk is nog de hoofdbron van voeding.
Waarschijnlijk spuugt ze nu ook na de fles doordat het maagje dan te vol zit.

Als je het niet vertrouwd, raadpleeg dan je huisarts.

Ons zoontje van inmiddels 2 heeft nooit een papfles gewild. We zijn met rijstebloem begonnen toen hij 5 maanden was, maar zelfs als we maar een heel klein beetje in zijn fles hadden gedaan, dan keek ie ons lachend aan alsof hij wilde zeggen: "Hier trap ik echt niet in hoor, dit drink ik niet." Kreeg hij vervolgens een fles zonder rijstebloem, dan dronk hij hem zo leeg. Toen hij 6 maanden was ook nog andere soorten pap geprobeerd, maar allen zonder succes. Voor het doorslapen had hij de pap niet nodig, want hij heeft altijd goed doorgeslapen, ook toen de fles van 22.30 uur eraf ging. Ons tweede zoontje is nu 10 weken, dus daar denk ik nog niet aan rijstebloem e.d. Nog afwachten of hij het wel wil.

Hopelijk is jullie meisje snel van de verkoudheid af en drinkt en eet ze gewoon weer lekker alles op.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan