Hallo, ik weet het even niet meer hoor onze dochter is 21 oktober 5 maand en ik was gestart met bijvoeding het ging echt anderhalve week goed met s`avonds groentehapje en nu sinds vorige week is ze verkouden geworden en ze heeft veel slijm bij zich (de longen zijn wel mooi schoon even laten controleren) en nu lukt het dus niet meer met het groente hapje ze spuugt alles weer uit.Met fles leeg drinken gaat het wel goed alleen daarna spuugt ze ook veel melk terug maar dan gecomibineerd met slijm.
Moet ik nu gewoon door gaan met het groente hapje of moet ik even een weekje ertussen laten zitten wie kan mij raad geven.Trouwens ik maak zelf de groente klaar voor haar.
En even een andere vraag wanneer zijn jullie met aardappelen door de groente heen begonnen.? En wie geeft er bambix door de flesvoeding heen vanaf 6 maand?en gaat dat goed.
Nou sorry waren wel even wat vraagjes maar kom er niet helemaal uit dus ik denk hier zijn een hele bole experts wie mij wel kunnen helpen haha.
Groetjes en bedankt alvast. Willy
Moet ik nu gewoon door gaan met het groente hapje of moet ik even een weekje ertussen laten zitten wie kan mij raad geven.Trouwens ik maak zelf de groente klaar voor haar.
En even een andere vraag wanneer zijn jullie met aardappelen door de groente heen begonnen.? En wie geeft er bambix door de flesvoeding heen vanaf 6 maand?en gaat dat goed.
Nou sorry waren wel even wat vraagjes maar kom er niet helemaal uit dus ik denk hier zijn een hele bole experts wie mij wel kunnen helpen haha.
Groetjes en bedankt alvast. Willy