Komt iemand dit bekend voor

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben nieuw hier, wij zijn sinds kort bezig voor een 2e kindje (1e ronde) 3 september ben ik voor het laatst ongesteld geworden, mijn cyclus is na de bevalling van mijn dochter erg onregelmatig, 29,27 0f 26 dgn, de laatste keer was 26 dgn maar nu zit ik op de 31e dag en nog steeds geen ongi, zaterdag heb ik getest maar die was negatief (kruidvat test). Ook heb ik al 2 weken last van een soort van ongi-gevoel een lichte buikpijn soms is het ff over, komt iemand dit bekend voor want ik snap er niets meer van. Zou ik gewoon ineens weer een lange cyclus hebben (een maand of 9 geleden had ik ook een cyclus van 31 dgn maar dat werden steeds minder dgn en uiteindelijk dus 29, 27 of 26 dgn)

He Janineke,

Ten eerste welkom op deze site!!
Ik kan je helaas niet erg veel vertellen over een onregelmatige cycles want dat is die van mij tot nu toe niet.

Wel heb ik al vaker gelezen dat meer meiden hier last van hebben, dus volgens mij is het niets raars. Hopenlijk moet je gewoon even in je ritme komen en word ie daarna een klein beetje rustiger.

Veel succes en plezier met zwanger worden en leuk dat je op de site bent!!

Klus ze groetjes Ilona

Zou het dan zolang duren om weer in je ritme te komen? Mijn dochter is alweer 1.5 jaar, en ik heb maar 1 maand de pil gebruikt nu al meer als een jaar geleden. Andere maanden had ik ook die buikpijn niet.

Het is ook niet echt buikpijn, gewoone en vervelend gevoel...

Als je al zolang bent gestopt met de pil en zo kort hebt gebruikt dan heeft dat geen invloed meer.
dusseh........spannend hoor!!!
wanneer ga je testen??

liefs Bri

ik had zaterdag getest maar die was negatief, nu zou het kunnen dat ik te vroeg getest heb of hij was echt negatief heel vreemd allemaal

Ja misschien heb je te vroeg getest inderdaad.
maar je zit nu dus op dag 32 en nog steeds niet ongesteld??
je bent nu dus officieel overtijd....hahaha
misschien heb je nog niet zo veel hcG aangemaakt en was de test daarom negatief.
er wordt altijd geadviseerd 3 dagen later weer te testen geloof ik zodat het hcG ff meer kan worden.
Bij sommige mensen duurt het gewoon wat langer....
nou ik hoop het voor je hoor!!
zou gewoon nog een keertje testen

succes,

liefs Bri

Voor mij een heel bekend verhaal. Ook na mijn bevalling onregelmatige cyclus. 1 maand de pil geslikt daarna dus nu al zo'n 1,5 jaar niet meer. Afgelopen keer was ik voor mijn idee 5 dagen overtijd, uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Dacht ook dat ik zwanger was.Gek gevoel in mijn buik en dergelijke. Op dag 3 getest. Maar helaas. Negatief en 2 dagen later dus toch ongesteld.
Hoop voor jou dat het toch wat anders gaat. Succes en laat even weten hoe het verder loopt.
Groetjes

Terug
Bovenaan