Komt steeds dichterbij!!

Tamaraluijten

New member
Binnenkort verdwijnt er weer een mama club van deze pagina!! En schuiven wij een plekje omhoog!! Ben benieuwd wie straks de eerst is!

Leuk leuk!!
 
Leuk hè! "Mijn" maand begint bijna! Ben ik okt uitgerekend! Morgen ben ik alweer 36 wk. Vanaf volgende week mag ik officieel thuis bevallen! Spannend hoor. Ben zo benieuwd waarneer ze komt! Ben ook benieuwd wie hier de eerste zal zijn!
 
jaa leuk he! Vind het nu toch wel een beetje 'eng' worden hahaha. Eindelijk met verlof, dus ga zorgen dat alles op tijd klaar is.. je weet maar nooit ;) Ben ook erg benieuwd wie de eerste zal zijn!!
 
Tamjo ik denk dat jij de eerste bent :p haha

Maar ik vind de bevalling helemaal niet meer eng. Heb niersteen pijn gehad. En dat was echt erg. Dus die bevalling zit ik al helemaal op te wachten met smart haha.

Kan niet wachten tot de eerste bevallen is. Ben benieuwd naar de bevallings verhalen!!!
 
Het komt idd nu heel dichtbij. Ik laat het over me heen komen. De suikers gaan helaas omhoog, waardoor ik insuline bij avondeten moet gaan spuiten... maandag even naar het ziekenhuis. Bij gebruik van insuline, wordt je dan met 38 weken ingeleid, en zit morgen al op 35 weken. Dus wie weet ben ik al over 3 weken aan de beurt.
 
Ja de tijd gaat nu echt snel..nog twee weekjes werken en dan lekker met verlof. Ik hoop echt dat het visum van mijn vriend dan goedgekeurd is en hij lekker bij ons kan zijn. Dan kunnen we lekker nog even samen genieten en van de zwangerschap en daarna lekker met zn drietjes. Ben zo benieuwd. Zaterdag is er opendag bij ons int ziekenhuis op de kraamafdeling je krijgt een rondleiding en er zijn allerlei standjes ook met info en ook kun je als je optijd bent een gratis 3d echo laten maken...dus daar ga ik zeker naar toe dan ben ik goed voorbereid.
 
Terug
Bovenaan