Komt wel erg dichtbij ineens!

Tamaraluijten

New member
Gister controle bij gynaecoloog gehad. Ben nu 34 weken. En alles gaat goed. Af en toe wat pijn door die niersteen maar hopelijk komen er geen aanvallen meer. En suikers gaan goed. Alleen erg veel pijn in mn onderrug, is ook steeds helemaal opgezet.
Maar gister dus ook te horen gekregen dat ik met 38 weken ingeleid word :)... Was aan de ene kant heel blij want na zoveel pijn ben ik het wel zat on eerlijk te zijn. Maar ging beseffen dat het over 4 weken al is. Dus dat is eigenlijk wel erg snel. Maar gelukkig is alles al klaar!
 
Wat spannend he.
Zeker als je een beetje weet wanneer het gaat gebeuren kan je er naar toe leven.
Gelukkig gaat het nu iets beter met jullie. De laatste weken begin je ook weer meer kwaaltjes te krijgen en dan begin je het ook zat te worden.
Pfff ik zou ook de kribels krijgen denk ik als ze zouden zeggen die week wordt je ingeleid maar dat is bij mij dan anders volgende week al haha.
Ik wacht maar af de weken gingen allemaal zo snel en nu weer erg langzaam.
Fijn gevoel vind ik om te weten dat alles klaar is met sommige dingen was ik nogal laks met van ik heb tijd zat en dan ineens denk je oh ik moet nog zoveel doen tijd begint te dringen.

Maar gaan ze aan die niersteen niks meer doen dan tot de kleine er is?

Groetjes Esther
 
Met die niersteen gaan ze niks doen nu, het kan zijn dat hij elk moment weer vast schiet en terug naar ziekenhuis moet. Maar kan ook zijn dat ik geen last meer krijg. En dan gaan ze na de bevalling hem operatief verwijderen. Dat willen ze nu niet doen ivm risico's voor de baby.

Maar ik heb geen spanningen voor de bevalling dat is helemaal weg dankzij de niersteen. Want het schijnt volgens de artsen dat die pijn erger is dan bevallen. Dus mijn angst is weg haha.

Maar had ik eerst ook van oh dat komt nog wel maar besefte dat het toch wel opschiet.
Het enige wat ik nu nog moet doen is het kraampakket ophalen.

Nou op naar de laatste paar weken!
 
Oehh spannend! Nog 4 weekjes.. wat is de reden dat je ingeleid word? Ik ben braaf aan t wachten tot ukkie zichzelf meld. Ik ben wel heel zenuwachtig voor de bevalling en bang voor de pijn.. geen idee wat me te wachten staat dat vind ik eng..
Fijn dat jij geen spanning meer hebt.
 
Het inleiden is ivm wat afwijkende suikers. Zijn maar ietsje te hoog.
En door mn angst voor die niersteen. Dus ze willen niet dat ik lang aan het stressen ben. Dus ze hebben liever optijd de baby er gezond uit.

Maar met een bevalling weet je waar ke het voor doet. En die niersteen die zit maar in de weg dus je hebt pijn terwijl het nergens goed voor is. Haha.
Dus kom maar op met de bevalling. Het is dat het nu nog te vroeg is maar van mij mag hij komen. Maar 34 weken is iets te vroeg.

Heb sinds vanmiddag hele lage pijn in mijn vagina. En mijn linker been kan ik haast niet meer optillen dat doet ontzettend pijn in mijn lies. En in mij onderrug.
Geen idee wat het precies is :S
 
Ohh oké ja je kleine gezond ter wereld is belangrijk!
Dat is waar die niersteen slaat nergens op..
Ik heb al weeeken pijn van onder.. vooral als ik van de bank af moet komen of omdraaien en in en uit bed AUW dan schieten echt de tranen in mn ogen.. soms kan ik niet eens omdraaien. Heeft met het verweken te maken.. en mn onderrug/stuitje zijn ook zeer pijnlijk..
Van je been weet ik niet.. dat zou ik ff in de gaten houden.. ik heb alleen tintelende armen en benen..
 
Spannend!

Zo'n nieuws kreeg ik ook afgelopen maandag te horen... en dan met 36+1 weken. Ook ivm zwangerschapssuiker. Gebruik al 1 week insuline. Heb dus minder dan 2 weken te gaan. Heb je al een datum?? Ik krijg komende vrijdag meer te horen en een datum... zo spannend allemaal.
 
Nee helaas nog geen datum. Denk dat ik die de volgende keer krijg, althans hoop ik.
Ik vind het helemaal niet erg dat ze hem eerder halen :D

Spannend zeg! Nog 2 weken voor jou. Ben best wel jaloers haha
 
Terug
Bovenaan