kon het niet langer geheim houden

Hey Meiden,

Nou, deze week weer aan het werk gegaan en wat ik al vermoedde is uitgekomen, mijn buikje was niet meer te verbloemen! 2 dagen ging het goed, tot vanochtend toen ik bij de printer stond en een collega heel enthousiast vroeg of ik weer zwanger was (op luid volume, met alle kantoordeuren open...) en een andere collega die direct daarop subtiel liet weten dat het niet echt lukte om het geheim te houden, omdat ze het ook al had gezien... hmmmm...
's middags liep ik mijn leidinggevende tegen het lijf en toen maar meteen verteld (was het a.s. maandag van plan, had zelfs al een afspraak met haar gemaakt). Nou ja, iedereen was erg enthousiast, dus dat is leuk. Plus nu kan ik ook weer wat andere kleren aan, want ik had maar 1 verhullende (achteraf dus niet zo'n verhullende) blouse om aan te trekken!

En we hebben het vanavond ook aan Finn verteld. Hoewel hij telkens zei geen broertje of zusje te willen vond hij het idee van een baby in mijn buik ontzettend interessant! Hij wilde ook meteen de baby zien, wat dus jammer genoeg niet kan (maar volgens mij had hij wel een soort luikje verwacht om even naar binnen te gluren). Op de i-pad had ik laatst al een app van pampers gezet waarin de ontwikkeling van de foetus week voor week staat afgebeeld, dus dat hadden we er ter illustratie bij gehaald, ook dat vond hij erg leuk. O, en de baby moet Bob (de Bouwer) heten, dus daar zijn we nu ook al uit (het wordt een jongetje volgens Finn)
Zo zie je maar weer!

Ja, geweldige reactie van Finn. Toevallig kreeg hij dit weekend van een vriendin een dokterskoffertje en nu wordt er iedere ochtend even naar de baby geluisterd (met als conclusie: " het gaat goed met Bob", hahaha)
Bob is trouwens 9 weken nu

Terug
Bovenaan