kon het niet laten..

Hoi meiden!

Ik ben zo nieuwsgierig en ik kan niet meer wachten tot 15dec.
Ik heb voor woensdagavond een pretecho gepland. Kunnen we eindelijk onze kleine weer zien. Hopelijk kunnen we dan ook het geslacht zien..

Ik hou jullie op de hoogte!
Gr Ilse

Hoi Ilse,

Vorige week hebben wij de vruchtwaterpunctie gehad; uiteraard met uitgebreide echo. Mijn man meende te kunnen zien dat het een meisje wordt..
12 December hebben wij de 20 weken echo en in die week komt ook de uitslag van de vruchtwaterpunctie. Het belangrijkste is dat alles goed is, maar ook wij zijn zo nieuwsgierig. Ik vind het wel jammer dat wij niet zoals bij de 1e zwangerschap, onze nieuwsgierigheid kunnen bedwingen tot de geboorte hoor!

Groetjes,
Annemarie

Hoi,

Ik vind het natuurlijk het belangrijkste dat alles erop en eraan zit!!!
Ik heb vooral de echo gepland, omdat ik onze kleine weer wil zien. Ik wil weten of alles goed gaat.
Mijn buik groeit ff niet meer zo hard dan de vorige weken en ik wil gewoon bevestiging dat alles goed is
( en ik heb daar wel vertrouwen in, maar af en toe een beetje onzeker)

Maar ik zou het ook heel leuk vinden om morgen te horen wat het word. We houden het dan nog heel even voor onszelf, zodat we er samen even van kunnen genieten en daarna mag de WERELD het weten.

Groetjes!!!

haha wat ben ik blij dat er meer zijn zoals mij!
ik heb zaterdag een pretecho maar zou willen dat het nu al was..
kan niet wachten, ik wil ook erg graag het geslacht weten en dat puur om de reden dat we dan weten of we nieuwe spullen aan moeten schaffen of dat we de meiden hun spullen weer kunnen gaan gebruiken...
en heerlijk weer even naar je kleintje kijken..we hebben het bij de andere kids ook gedaan rond deze weken en dan nogmaals rond de 26 weken..
veel plezier!!

liefs

Terug
Bovenaan