Kon het niet meer voor me houden..

Hi meiden,

Ik ben gisteren bij mijn zwangere vriendin geweest (27 wkn.) en heb haar verteld dat ook wij een kleintje verwachten (ik kon het niet meer voor me houden)!
Samen hebben we van vreugde zitten snikken op de bank, wij gaan samen (en met onze kleintjes) een heerlijke tijd tegemoed!

Liefs PSCL

Lieve PSCL,

Wat ontzettend fijn! Leuk toch dat je het nu even met iemand anders kan delen dan je man en je vriendin weet natuurlijk precies hoe je je voelt.... Heerlijk, gewoon genieten! Lekker snotteren samen en het over baby-tjes hebben :)

Liefs Lynn.

Dankjewel Lynn! Het is inderdaad fijn om er eindelijk met iemand anders over te kunnen praten! En het nieuws te kunnen delen!

Hoe voel jij je vandaag? Heb je een beetje kunnen slapen?

Liefs PSCL

Hee!

Heb vannacht wel lekker geslapen, hoefde er gelukkig maar 2x uit om te plassen ;-) maar heb wel mijn man weg gejaagt zodat ik zonder gesnurk kon slapen. Ach....die lieverd! Voel me nog wel heel moe dus ik doe het rustig aan vandaag. Hoe gaat het met jou?

Liefs Lynn.

Nou gelukkig goed om te horen, je nachtrust is veel waard!
Ik mis mijn mannetje! Die is maandag vertrokken voor een 10 daagse Europa trip.. en kan daardoor slecht slapen.
Ook zit het hele gedoe met mijn schoonzus me nog steeds niet lekker, heb daar vannacht ook over gedroomd, ben er zo mee bezig!

Verder voel ik me prima en kijk uit naar volgende week als we het eindelijk aan de "rest van de wereld" kunnen vertellen ;-)

Liefs Pascal

Aaaaah super he om het te vertellen! Ik heb het gelijk aan iedereen verteld. Zoiets kan ik echt niet voor me houden!

Vind het knap van je dat je het zolang kon verzwijgen hihi!

Oh das minder dat je alleen bent, maaaaaar je man zal wel een coole tijd hebben met deze trip! Supercool lijkt me dat!

Liefs

Lieve Pascal,

Kan me heel goed voorstellen dat je je man mist, zou het ook niet fijn vinden hem 10 dagen te moeten missen en nu al helemaal niet! Nog even en je kan je geluk weer samen delen meid.

Ik dacht: ik lees je verhaal over je schoonzus even terug maar ik kan het nergens vinden???? Dus het is me even niet bij gebleven als je het ons wel al had verteld....Maar blijkbaar is het zo ingrijpend dat je ervan droomt, vervelend hoor!

Fijn dat je je verders goed voelt en wat zal dat heerlijk voor je zijn als straks de hele wereld het mag weten, dan gaat het "pas echt leven" ;-)

Liefs Lynn.

hey meid!
Fijn he om het samen met iemand te kunnen delen!! En vooral samen zwanger zijn! Geniet er maar lekker van. Ook wij hebben het nu aan iedereen verteld!!

Liefs

Terug
Bovenaan