Kon me niet inhouden

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Ik zit hier behoorlijk in de zenuwen.. kon me vanmorgen niet meer inhouden om te testen. Had toch heel naief een sprankeltje hoop maar uiteraard negatief. Geen streep te bekennen. Zelfs niet nadat ik hem erin gekeken had haha.
Mijn NOD is overigens donderdag.. ben zooo zenuwachtig wil het zoooo graag!! Vind het nu wel eens tijd voor het echie!

PFFF in de zenuwen

Liefs Renate

Lieve Renate,

Ik begrijp je zooooo goed! We willen het allemaal zo graag dat dat wachten echt zenuwslopend word! Pffff.....zo irritant he?! Ik test ook elke maand weer te vroeg (toen wist ik natuurlijk nog niet, wat ik nu weet) en natuurlijk ook negatief maar laat je niet uit het veld slaan hoor, wie weet heb je donderdag of een aantal dagen na NOD wel een knalpositieve test! Ik gun het je heel erg!!!

Nog even volhouden! Sterkte! Liefs Lynn.

Spannend hoor! Nog ff geduld meid en wie weet wordt het beloond.....

hey Renate!
Aaahhh wat jammer maar het is eigenlijk nog wel wat vroeg hè?? Donderdag gewoon nog een testen als de rode duivels er dan nog niet zijn.

Wat ben je me er toch ook een hè! Net als iedereen, we kunnen niet wachten!
En allemaal met dezelfde wens! Het komt ook goed bij jou Renate!

Lieve groetjes!

Thanks meiden

Ik vind het al knap van mezelf dat dit de eerste keer is dat ik te vroeg test. De vorige rondes aldoor netjes op me NOD ongi geworden. Ik weet niet waar ik nu last van heb maar denk dat ik morgen weer ga testen ik ben zo strond zenuwachtig! Nu pas sinds 2 dagen ook opeens!

Liefs

Hoe komt het dan dat je deze ronde zo zenuwachtig bent? Je zegt zelf dat je normaal pas op je NOD test en nu voel je zoveel spanning,
Ik denk dat het niet zo heel veel zin heeft om morgen weer te testen dan zou ik echt donderdag pas doen. Tenzij jij wel een geld boom in je tuin hebt staan-:)

Renate: ik begrijp je nervositeit wel, heb ik de ene keer ook meer dan de andere. Maar idd wat Mascha zegt: het is wel een beetje zonde. Ik heb mijzelf nog steeds kunnen bedwingen en nog nooit voor mijn NOD getest, niet in de anderhalf jaar voor mijn eerste en ook niet dit half jaar voor de tweede. Als ik 24 maanden ovulatietesten en zwangerschapstesten had gedaan was ik nu arm ;-)

Maar ik begrijp je goed hoor, de zenuwen kunnen je de pan uitrijzen!
Sterkte nog even.
Wenser

Ow, wat spannend maak je het weer, Renate!!
Morgen niet testen hoor, dan maak je jezelf alleen maar gek, want je krijgt hetzelfde resultaat als vandaag. Even donderdag afwachten, en donderdag of vrijdag nog eens testen. Hou dat sprankeltje hoop vast hoor!

Terug
Bovenaan