kon me niet meer bedwingen!

A

Anoniem

Guest
ik heb net een test gedaan van de drogist, en vandaag zit ik op mijn 28e dag. en hij was negatief pffff!
ik baal er zo van dat ik nu al heb getest?! maar ik zag het al helemaal voor me... komt mijn mannetje straks in huis en dan heb ik een leuke verassing voor hem
maar helaas.
ik ben de vorige maand na mijn bbz 1x ongesteld geweest na 5 weken, en nu heb ik deze keer dus weer mijn normale cyclus aangehouden (28 dagen) maar ik weet dus niet of dat nu klopt, dus eigenlijk weet ik nog niks.
wel heb ik al anderhalve week ongi krampen enzo.

nu is het natuurlijk nog mogelijk dat het wel zo is toch???
nou er zit niks anders op dan wachten wachten...
ik ben het wachten toch zooo zat! maar dat zal ik niet alleen hebben denk ik

heeft iemand hier ervaring mee?

liefs (teleurgestelde) sacha

Meid,

Misschien heb je wel te snel getest, wacht het nog effe af en test dan opnieuw, het kan zijn dat je die hcghormoon nog niet in je lichaam hebt...

Ik ben nu al 4dagen overtijd, en ik wou eerst wachten pas tot na 2weken, maar kon mezelf ook niet inhouden en heb het vanmorgen getest, maar ook negatief helaas....

Dus ik w8 de ongi lekker af, zou wel moeten trouwens...
Dat we snel zwanger mogen raken met z'n allen

liefs Chahida

Hallo,

Ik dacht dat ik na mijn bbz ook gelijk weer een regelmatige cycles had . De eerste keer werd ik 29 dagen ongesteld de tweede keer na 28. Nu was ik na 32 dagen nog niet ongesteld.Ik had ook echt een gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn.
maar dins. kwamen die rot rode duivels toch.

Het blijft toch iedere maand klote ( sorry voor mijn taalgebruik)

Je moet proberen hoop te houden maar soms is dat verdomd moeikijk.

Groetjes Denise

denise je hebt gelijk, want vanmorgen waren ze er hoor!! gr#@$#!!
nou, ja ben in ieder geval blij dat het weer een beetje op regel is, je hoort ook nog wel eens dat sommigen alles van slag hebben, ik ga er maar vanuit dat dit positief is, al had ik het graag anders gezien,

en tot overmaat van ramp, kom ik net weer van boodschappen doen, staat daar de zwanger kado doos op de stoep!

groetjes sascha

Terug
Bovenaan