Kon mezelf niet inhouden!!!!

A

Anoniem

Guest
Yesssssssssssssssssss, ik ben zwanger!!!!!!!Ik ben superdesuperde blij!Vanochtend ff testen gehaaldkon mezelf niet mee bedwingen.In de auto chago, voelde echt dat ik ongesteld ging worden, dacht nog,...ik rij voor niks daar naar toe.Thuis aangekomen gelijk naar de wc...Toen eerst de kruidvattest 2 voo 5,...was heel licht dacht nee joh is een indroogstreepje, 45 min. verspilt van tijd, want hij bleef vaag, dacht what the f*ck, gooi er een kruidvattesttegenaan, zo een met kruis, daar kwam direct een vette blauwe kruis op.Toen dacht ik, nou wil ik het ook 100% weten ook,....een digitale en daar kwam ZWANGER OP!!!1-2 weken.Wel heel bizar,....waarschijnlijk was het dan toch mn ovulatie geweest!!!!
Meiden, ik ga hard voor jullie duimen dat jullie ook een maart mamma gaan worden!
Dikke vette kus Liefs nance

LIEVERD!!!!

WAUW!! Wat een goed nieuws!! Het is je zoooo gegund! Lekker genieten meid.

Dikke knuff Lynn. :)

wow gefeliciteerd

jammer dat je net geen feb mama ben haha maar dan kom ik wel bij e kijken in de maart mama's

veel liefs

Gefeliciteerd meid, dat is echt goed nieuws, het is je gegund. Heel veel geluk!!!

Liefs Mamamijn

Wooooooooowww meid!!!
Echt super gefeliciteeeeeerddd!!!

Ga er maar lekker van genieten!!!
Dikke dikke knuffel en heel erg veel liefss

Superrrr,gefeliciteerd zeg. Geniet er lekker van. En jij had toch ook een mk gehad? En nu gelijk weer zwanger of ben je nog ongi geweest daar tussen?

Super leuk voor je meid!!!

Liefs Nietje

Terug
Bovenaan