kon niet inloggen :s

A

Anoniem

Guest
hey meiden ,

Eindelijk weer online , kon gewoon niet meer inloggen dus nu een iets andere naam
ipv just-carool nu justcarool ghihi

Ik moet maandag mijn ongi hebben , maar voel me gewoon weer 100% zwanger . Weer misselijk , moe , en veel eten ...
Gister ochtend een kruitvat test gedaan en een lichte + te zien . Ik wacht nu tot dinsdag omdat het vorige maand ook helaas mis ging ...Maar stiekum al wel een beetje blij :D

Hoe gaat het bij de rest met wachten ? voelen jullie ook al wat op komen ? Of juist niet ?

Liefsss

o justcarool een voorzichtige felicitatie vanuit hier! hier morgen weer een test maar ook ik voel me na mk zwanger en vanmorgen heel vaag streepje bijna niet te zien dus morgen hoop ik meer te zien hahah

veel liefs

Thanks ...
okay , nou miskraam was bij mij loslating na 10 dagen over tijd ... ik wacht nu gewoon ff braaf tot dinsdag , maar voel me nu sterker zwanger dan vorige maand ghihi klinkt dat raar ...

Ook ik ben aan het wachten en wat voel ik mij zwanger zeg! Moet nog wachten tot as woensdag.

Heb sinds vorige week vrijdag ongikramp en een rara buik, steken, pijn in mijn liezen en sinds vandaag steeds duizelig. Dus ben heeeel benieuwd!

Ik hoop dat je snel een knalpositieve test in handen hebt!

just carool

ik had ook vorige keer weinig klachtjes en geen zwangergevoel en dat werd mk dus misschien had je het daarom ook minder

veelliefs

hey meiden ...

nou , ik had nu echt zoiets ik ga gewoon er niet meer aan denken en het los laten dan zien we het de 21e wel of ik ongi word of niet ...Toen kwam mijn vriend lief er mee aan '' schatje , je borsten zijn dikker ' tja daar begon het al ...Laten gaan en niet bij nadenken tot ik vreselijk moe begon te worden en steeds in slaap viel op de bank ...dus gister maar getest en het gekke is dat het lichte + eerder te zien was dan de controle streep ...
maar goed maandag mijn ongi dag en dan dinsdag maar weer testen ..
Af en toe voel ik steken rechts in mijn onderbuik is dit normaal ?

Liefsss

Hey Justcarool,

Het werkt meestal wel, dat loslaten en maar zien waar het schip strand. Dus wie weet!!! Je man houd je de boel dus in de gaten. ;-)

Succes met wachten dan maar.

Liefs Mamamijn

Owww,...ik hoop echt dat je dinsdag een knal positieve test heb!Loslaten gaat moeilijk, je bent er zoiezo mee bezig, ik heb ook altijd, ga het nu loslaten,. maar hoe dichter de dagen voor nod, hoe meer je er mee bezig bent,...gaat gewoon vanzelf!:)
Succes met wachten!Dikke kus nance

Terug
Bovenaan