kon niet inloggen

Hallo daar ben ik weer. Ik kon al die tijd niet inloggen. Ik heb nu mijn gegevens verandert, voorheen was ik jrd2. Ik heb al die tijd met jullie meegelezen hoor. Ik ben onder tuusen alweer twee keer naar de verloskundige geweest en alles zieter goed uit. Ik ben 2 mei uitgerekent. Maar bij mijn vorige zwangerschap ben ik ook eerder bevallen. Dus ik blijf bij jullie mee lezen en schrijven. Ik moest nuchter bloed prikken omdat me suiker te hoog was ben benieuwd wat de uitslag is. In mijn vorige zwangerschap had ik zwangerschapssuiker. Ik heb zelf een dagcurver gedaan maar me waardes waren perfect. In de tiende week voelde ik de kleine voor het eerst bewegen. Ben nog steeds 6 kilo afgevallen. Ook ik heb al een behoorlijke buik, lijk wel verder dan 13 weken haha. Kleding past dus niet allemaal, heb al mij zwangerschapsbroek aan. Aankomende maand shoppen voor zwangerschaps kleding, heb ik echt zin in. Kan ik mijn teminste weer normaal aan kleden. 17 december heb ik mijn twintig weken echo. Ben erg benieuwd naar het geslacht. Hoop dat ik vanaf nu weer kan meeschrijven.

gr.

Hai hai,

wat vervelend dat je niet in kon loggen. ik had er zelf laatst ook al last van en vele met mij geloof ik ;-)
ik blijf nu gewoon ingelogd....

wat fijn dat het goed met je gaat! en fijn dat je zo goed in de gaten word gehouden!!
mijn buik is ook al echt mega. krijg ook zoo vaak de vraag of het er wel 1 is....haha!

ik heb morgenavond geslachtsbepaling..zoo spannend

xxx

Balen zeg, dat je niet in kon loggen. Ik had t in het begin ook, nou gaat t gelukkig goed.

Fijn te lezen dat je suiker goed was. Moet hef nu boven prikken? . En leuk shoppen voor kleding! Draag het zelf al volop. Broeken dan, shirts gaat nog goed.

Geniet er lekker van!

Terug
Bovenaan