kon niet wachten dus heb gister 3 dgn voor NOD getest.....

Hallo allemaal,

Ik kon het niet meer uithouden, heb van de week al aangegeven wat me dwars zat.

Gisteren kon ik de spanning niet meer aan heb een predictor én een etos test gedaan
en wat denk je.........

ZWANGER!!!!!!

ik kon het echt niet geloven!!!
zo erg dat ik vanmorgen nog een CB digital heb gedaan en ja hoor ook daarin staat ZWANGER!!!!!!

blijf wel voorzichtig blij want ja het is natuurlijk erg pril nog!,

Wil iedereen hier uiteraard veel sterkte toewensen met alle perikelen in de MMM
en hoop oprecht dat jullie allen zo'n wonder mogen krijgen.

Jullie zijn hier met zijn allen een grote steun en vraagbaak voor een ieder die nieuw de MMM ingaat. daarom is voor jullie ook wel een grote BEDANKT op zijn plaats!

Liefs Sylvia

Genieten, genieten, en nog eens genieten, meid!
Gefeliciteerd met je zwangerschap, en dat je negen maanden later maar een wolk van een baby mag verwelkomen.
Waardoor ben je zwanger geraakt: door chlomid of door en andere behandeling?

Wij zij nu 6 jaar en 8 maanden bezig voor een 2de kindje, en zijn nu bijna zover (hoop ik) dat aankomende week de puctie zal plaatsvinden, want ben bezig met de 1ste IVF.

Heerlijk lijkt me dat, zwanger zijn in de zomer, en vol trots je mooie zwangere buik te laten zien, door middel van een mooie buikband over je kleidng, toch?

Meid, geniet ervan, onze tijd komt ook nog wel.

Groetjes

Myra38
(mama van zoon Arvid van vbijna 7 jaar, en bezig met 1ste IVF)

Hé Sylvia !!

Wat een geweldig nieuws !! Leuk, hè, die CB digitaal voor het geval je het tweede streepje nog niet vertrouwde

Geniet er lekker van !!

Hope74
(oud-forum genootje, inmiddels 20wk3dg zwanger)

Hoi Sylvia

Gefeleiciteerd met dit goede nieuws!! Super hè?! Ik heb vanmorgen net getest (heb net een berichtje geplaatst) en blijk ook zwanger te zijn!
Ik kan het alleen haast niet geloven, heb jij dat ook? Ik heb wel tig keer die test opnieuw bekeken of het echt was. Op een gegeven moment ging ik zelfs twijfelen of je wel 2 streepjes moest zien als je zwanger bent

Geniet ervan!!!

Groetjes Jelka

Terug
Bovenaan